• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2017-05-05 23:26:38 följande:

Är så förväntansfull på allt som kommer nu framöver. Jag som är sist med bf i denna tråd vet att även om jag får gå max över med tiden så om 3 månader är bebisen här! Känns så overkligt att det kommer komma en liten! Nu är det bara väntan på juni för mig så man kan boa påriktigt och göra allt klart!

Hur känner ni andra, har ni börjat förstå vad som komma skall?:)

Jag är eg 27+1 men det vet jag är fel men jag är iaf sist verkligen. Är inte ens med i juli längre. Struntar jag i faktiskt. Kvar ändå. Det går inte ihop med gravtest om jag skulle ha bf 2 augusti. Man får inte possitivt på stickan 3 dgr efter befruktning lol
  • Summerchild
    Summerchild skrev 2017-05-06 01:07:03 följande:

Jag är eg 27+1 men det vet jag är fel men jag är iaf sist verkligen. Är inte ens med i juli längre. Struntar jag i faktiskt. Kvar ändå. Det går inte ihop med gravtest om jag skulle ha bf 2 augusti. Man får inte possitivt på stickan 3 dgr efter befruktning lol

Är så förväntansfull på allt som kommer nu framöver. Jag som är sist med bf i denna tråd vet att även om jag får gå max över med tiden så om 3 månader är bebisen här! Känns så overkligt att det kommer komma en liten! Nu är det bara väntan på juni för mig så man kan boa påriktigt och göra allt klart!

Hoppsan skulle skriva i juli ny tråden... denna har jag mest bevakad ;) många trådar jag inte vet hur jag slutar bevaka ...ska kolla på de
  • Sosozo

Ibland glömmer jag att jag är gravid, har vant mig vad att ha stor mage och vara trött och reflekterar inte över det. Och ibland jag få en glimt av insikt och ser mig själv framför mig med en bebis, så pirrigt! Längtar jättemycket! Tycker att sedan antalet dagar som är kvar blev tvåsiffrigt ist för tre så känns det lite mer verkligt. Hur känner du?
  • GrönaDruvan

Jag tycker det känns lite overkligt att jag ska få en liten till. Vågar inte riktigt tro på det förräns han är här. Vågar inte tro på att han kommer ut levande.

Vi har haft sådan resa senaste åren, så det känns så underbart och samtidigt så overkligt.
    Har alltid velat ha tre barn men när jag och mannen separerade för några år sedan slogs liksom drömmen i spillror.
    Lyckligtvis flyttade vi ihop efter 1 år igen och sedan dess har ju allt varit bra. Då kände vi ju båda två att vi ville ha en liten till och satsa. Inte trodde vi att det skulle ta 2 år av försök (nästan), två missfall och nu ett dött barn i magen, för att nå vårat mål!!
    Äntligen är det snart våran tur att förhoppningsvis få det vi kämpat för så länge!
    I mitten på juni gör våran bebis entré till denna värld, och jösses vad jag hoppas att han är frisk och inte fått några men av operationen. En till liten son, så underbart.
  • Treansresa
    Sosozo skrev 2017-05-06 06:56:22 följande:

Ibland glömmer jag att jag är gravid, har vant mig vad att ha stor mage och vara trött och reflekterar inte över det. Och ibland jag få en glimt av insikt och ser mig själv framför mig med en bebis, så pirrigt! Längtar jättemycket! Tycker att sedan antalet dagar som är kvar blev tvåsiffrigt ist för tre så känns det lite mer verkligt. Hur känner du?

Jag håller med dig i allt du skriver, får ofta påminna mig själv. Från 99 dagar har dey verkligen gått riktigt fort, är nu på 74 så är endå en hel del kvar. Men jag försöker boka upp.mycket att göra nu i maj och juni så att tiden ska gå fort:)

Igår vart allt mycke verkligare för mig efter ett studiebesök på förlossningen. Att se alla rum och utrymmen gjorde att jag nu kan börja se mig själv där. Känns så overkligt att det verkligen är en bebis! Fick nästan lite press då det är så mycket kvar att fixa och göra innan.
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-05-06 09:04:15 följande:

Jag tycker det känns lite overkligt att jag ska få en liten till. Vågar inte riktigt tro på det förräns han är här. Vågar inte tro på att han kommer ut levande.

Vi har haft sådan resa senaste åren, så det känns så underbart och samtidigt så overkligt.

Har alltid velat ha tre barn men när jag och mannen separerade för några år sedan slogs liksom drömmen i spillror.

Lyckligtvis flyttade vi ihop efter 1 år igen och sedan dess har ju allt varit bra. Då kände vi ju båda två att vi ville ha en liten till och satsa. Inte trodde vi att det skulle ta 2 år av försök (nästan), två missfall och nu ett dött barn i magen, för att nå vårat mål!!

Äntligen är det snart våran tur att förhoppningsvis få det vi kämpat för så länge!

I mitten på juni gör våran bebis entré till denna värld, och jösses vad jag hoppas att han är frisk och inte fått några men av operationen. En till liten son, så underbart.

Vad mysigt att läsa de du skrev! En till son, lilla olle! När får du veta snittdatumet? Om dom sagt något. Håller tummarna att han mår bra:)
  • GrönaDruvan
    Treansresa skrev 2017-05-06 11:22:04 följande:
    Vad mysigt att läsa de du skrev! En till son, lilla olle! När får du veta snittdatumet? Om dom sagt något. Håller tummarna att han mår bra:)
    Får ett snittdatum i mitten på maj någon gång! Ska till läkaren på måndag, får se om jag kanske får ett då eller om jag får vänta två veckor till på det...
  • Treansresa
    GrönaDruvan skrev 2017-05-06 14:03:27 följande:

Får ett snittdatum i mitten på maj någon gång! Ska till läkaren på måndag, får se om jag kanske får ett då eller om jag får vänta två veckor till på det...

Vad spännande! Lycka till på måndag:)
  • Gameofthrones123

Vad mycket läsning det blir när man inte vart inne på ett tag ;) ser att flera vars barn inte vänt sig ännu men det är absolut inget att vara orolig för. Det finns fortfarande gott om tid för det. Min förstfödda vände sig inte förrän vecka 36+

• Summerchild
    acinnaleh skrev 2017-05-06 08:05:48 följande:

:) du är välkommen ändå även här inne! Vi är flera här som vet att bebisarna kommer födas i juni och inte juli men jag hänger inte alls i nån junitråd utan i julitrådarna.

Ditt bf datum? Ja man hänger lite där man trivs. Min tråd hade väl dött lite..16-31 juli ..vi är inne i juli ny. Flera orkar ändå inte skriva. så överdrivet många är vi inte
Svar på tråden BF 1-15 Juli