BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Det stämmer ju ganska bra för GrönaDruvan om jag minns rätt. Vi får datum senare men har inskrivning i v34. Lät lite osäkert om snittet skulle planeras till före eller efter midsommar men upp till ca 2.5 mån kvar här ;)
Vi beställde en crescent comfort duo 2016 i new grey med liggdel och regnskydd och skötväska. Jag vet inte vad som är på väg men jag gissar att det är en 2017 grey melange. Tror det varit leveransförseningar på den men sjukt lång väntetid. Hoppas vi blir nöjda med vagnen ;)
Haha och oftast använder man inte ens hälften av alla småsaker:) vi har skötbordet,babygym och babysitter kvar av stora saker tror jag. Eller nej skötväska och insatts till stokken också samt badbalja! Är Glad att jag gjort en lista med alla grejer!
Vad spännande!! Kommer kännas så verkligt när vagnen väl står hemma hos er:DJag kan tänka mig att mycket man köper bara kommer ligga och skräpa, haha!! Åh, har ni också en Stokke?? Vi beställde en Stokke trailz för två veckor sen ungefär:D
Bring ringde oväntat och frågade efter vägen strax före lunch ;) så den levererades till baksidan på vårt hus och maken åkte hem och tog in den och satte på liggdel istället för sittdel. Fin ;) och 2017 års grey melange är det.
Haha var klumpig i skriften och tänkte inte på att stokke har många saker:) vi har tyvärr ingen vagn utan bara en matstol som jag vill köpa bebisenheten till. Hade vi kunnat ha en vagn med små hjul hade det garanterat blivit en Stokke vagn! Dom är såååå snygga.
Vilken bedside crib beställde du och från vilken butik? :)
Jag vill också ha en nämligen.
Prövar igen!
Tänk vad häftigt, om 2 månader tror jag dom första bebisarna har börjat komma ut! Är ju inte så tidigt mot er som ska ha direkt i början på juli:)
Jag minns så väl hur vi satt här nyplussade, oroliga och symtom och allt till hundra! Nu är alla lite lugnare, längre gången och i ett mellanläge:)
Det var jollyrooms egna? JLY bedside crib heter den. Tyckte priset var vettigt, 1000 kr och för madrass 399. Har ju täcke och kudde sen dottern och tänkte att spälskyddet från henne kan man ju vrida dubbelt eller nåt :)
Längtar tills den är hemma !!!
Ja, stämmer bra! Om inget konstigt inträffar eller om läkaren får andra planer för mig, så ska jag väl ha honom hos mig någon gång mellan 2-9 juni! Så om 2 månader är han nog här! Tiden går fort nu! Får ju inget exakt datum än såklart, men vecka 36 infaller på de datumen. Senast vecka 37 sa läkaren att de skulle ta ut honom, så kan ju bli något senare också. Bara det inte blir 16 juni är jag nöjd..då fyller min yngsta son år.