BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hur många år har du mellan dom andra?:)Haha jag kan också tänka mig en till om jag får må såhär bra igen, men gubben säger att han ska knipsa efter denna så vi får väll se vem som får sin vilja igenom haha.
3 och 5år jag själv hunnit fylla 32 :)
Då får vi se om du hinner en till men det borde du:)
Om jag får för killen så vill jag sätta igång nästan på en gång :) har 2 killar och 2 flickor snart så spelar heller ingen roll kön men eftersom jag nu får en till son så skulle en dotter va kul nästa gång :) det är iaf kul att göra barn. Den saken är klar här :p
Haha jag håller med dig! Längtar tills detta är över så man kan träna på det igen:) vi har tillsammans 3 pojkar och 2 flickor så vore kul om denna är en flicka. :) har en av varje själv.
Jag håller med dig i allt du skriver, får ofta påminna mig själv. Från 99 dagar har dey verkligen gått riktigt fort, är nu på 74 så är endå en hel del kvar. Men jag försöker boka upp.mycket att göra nu i maj och juni så att tiden ska gå fort:)
Igår vart allt mycke verkligare för mig efter ett studiebesök på förlossningen. Att se alla rum och utrymmen gjorde att jag nu kan börja se mig själv där. Känns så overkligt att det verkligen är en bebis! Fick nästan lite press då det är så mycket kvar att fixa och göra innan.
Men vad härligt att få se förlossningsavdelningen och allt! Kan verkligen tänka mig att det blev mer verkligt!
Själv ser jag fram emot att sluta jobba om 2,5 v. Tror jag kommer känna mig närmre en verklighet med en bebis när jag kan släppa jobb och allt vad det innebär och tidiga mornar osv.
Igår tog jag vatten över huvudet och gick och handlade med dottern på Ica maxi. Gick utan kryckor. Hade konstant sammandragning. Fick sätta mig och pausa ibland men så fort jag reste mig och började gå blev den stenhård direkt. Gick pustande runt, skit jobbigt. I ca 40-50 min....
Min yngsta är också 7 år. Detta blir nog sista barnet, även om jag börjat tveka lite, haha.
Har inte plats för fyra barn, egentligen inte tre heller, känns lite som att vi får trycka in denna bebisen. Han kommer få bo i vårt extremt lilla sovrum tills han är fyra år i alla fall, eller när min äldsta nu behagar flytta hemifrån...
Jag fyller dessutom 38 i år.
9 veckor kvar nu!
Får ett snittdatum i mitten på maj någon gång! Ska till läkaren på måndag, får se om jag kanske får ett då eller om jag får vänta två veckor till på det...
Hej, ny här i tråden. Tredje barnet bf 3.7. Vi har redan två pojkar en som fyller 5 i augusti och andra fyller 3 i oktober, babyn i magen verkar vara en tjej.
Här var det tyst i tråden. Hur går det för alla i värmen? Någon som fött än? Själv går jag bara i väntans tider. Börjar bli nervös inför fl...
Här var det tyst i tråden. Hur går det för alla i värmen? Någon som fött än? Själv går jag bara i väntans tider. Börjar bli nervös inför fl...
Halloj! Jag är tillbaka!
Känns som att så mycket annat pockar på nu för tiden så jag hinner inte gå in och kolla alla trådar.
Har iaf 3 veckor kvar ca till bf men vill att bebisen kommer nästa vecka efter midsommar! Trött tung, massa sammandragningar/förvärkar (vad nu skillnaden är) tryck på fogarna nere vid fiffin och känner mig svullen och som att allt hänger ut. Börjar oroa mig gör fl och smärtan men ser samtidigt fram emot att det snart startar! Sura uppstötningar som jag vaknar av och känns som att jag ska kräkas! Nä nu är det nog tror jag. Lilla bebis i magen får bli bebis på magen istället!