• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Treansresa
    Summerchild skrev 2017-05-06 17:32:00 följande:

Ditt bf datum? Ja man hänger lite där man trivs. Min tråd hade väl dött lite..16-31 juli ..vi är inne i juli ny. Flera orkar ändå inte skriva. så överdrivet många är vi inte

Vi borde kanske puffa upp den

Tror fler och fler kommer bli aktiva igen ju närmre vi kommer:)
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2017-05-06 17:49:46 följande:

Vi borde kanske puffa upp den

Tror fler och fler kommer bli aktiva igen ju närmre vi kommer:)

Ja kanske det :) men juli ny är ju inte så stimmigt längre som det var förr i början. Nu känner man ju nästan alla. Ska bli så kul när alla får sina bebisgos å vikter på dom å att allt går bra för alla.
  • Treansresa
    Summerchild skrev 2017-05-06 18:46:49 följande:

Ja kanske det :) men juli ny är ju inte så stimmigt längre som det var förr i början. Nu känner man ju nästan alla. Ska bli så kul när alla får sina bebisgos å vikter på dom å att allt går bra för alla.

Ja så spännande att se vad som döljer sig i allas Magar:)
  • Haiduchi
    Treansresa skrev 2017-05-05 23:26:38 följande:

Är så förväntansfull på allt som kommer nu framöver. Jag som är sist med bf i denna tråd vet att även om jag får gå max över med tiden så om 3 månader är bebisen här! Känns så overkligt att det kommer komma en liten! Nu är det bara väntan på juni för mig så man kan boa påriktigt och göra allt klart!

Hur känner ni andra, har ni börjat förstå vad som komma skall?:)

Ibland slår det mig att man ska ha en liten bebis men oftast känns det väldigt låååångt ifrån.

Kanske för att vår dotter är så stor och vi egentligen hade lagt fler barn bakom oss. Tur man kan ändra sig ibland, hihi.

Men vi lääängtar så!!! Köpt en del bärdon, sjalar och sele som jag bara sååå ser fram emot att gosa bebis i :)

Det där med att man måste föda hoppar jag alltid över nät man tänker på vad som är framför en.

Och ändå är det typ bara 55 dagar kvar till bf. Sen får man se när det blir.

men ser fram emot att vara gravid nu i början av sommaren. Låg en lååång stund i solstolen idag, med bara klänning och kofta, haft vindstilla och över 20 grader!!! Älskart!
  • Treansresa
    Haiduchi skrev 2017-05-06 19:29:59 följande:

Ibland slår det mig att man ska ha en liten bebis men oftast känns det väldigt låååångt ifrån.

Kanske för att vår dotter är så stor och vi egentligen hade lagt fler barn bakom oss. Tur man kan ändra sig ibland, hihi.

Men vi lääängtar så!!! Köpt en del bärdon, sjalar och sele som jag bara sååå ser fram emot att gosa bebis i :)

Det där med att man måste föda hoppar jag alltid över nät man tänker på vad som är framför en.

Och ändå är det typ bara 55 dagar kvar till bf. Sen får man se när det blir.

men ser fram emot att vara gravid nu i början av sommaren. Låg en lååång stund i solstolen idag, med bara klänning och kofta, haft vindstilla och över 20 grader!!! Älskart!

Vad härligt det lät med vädret! Vi har fortfarande snö:( men jag ser fram emot klänningar och bättre väder!

Wow 55 dagar lät verkligen lite! Planerar du vaginal förlossning? :)

Jag säger samma tur man kan ändra sig! Våra yngsta är 7 så känns nästan som man glömt allt:)
  • Haiduchi
    Treansresa skrev 2017-05-06 19:44:36 följande:

Vad härligt det lät med vädret! Vi har fortfarande snö:( men jag ser fram emot klänningar och bättre väder!

Jag säger samma tur man kan ändra sig! Våra yngsta är 7 så känns nästan som man glömt allt:)

Ja vädret påverkar så mycket. Och så enkelt att underhålla dottern. Ta med en kompis till lekplats så kan de leka och jag kan sitta med min foglossning och ta det lugnt. Gött!!

Födde ju dottern med katasfrofsnitt då hennes hjärtljud blev jätte dåliga så har ju verkligen ställt in mig på vaginal förlossning, ska även gå profylaxkurs.

Men nu när barnet ligger fel, men förhoppningsvis ändrar sig, så känner jag att det är såååå svårt att mentalt förbereda sig på något.

Kanske vändningsförsök? Igångsättning? Planerat snitt?

Vattnet går och man får åka ambulans in och göra akut snitt? Eller vaginalt? Gå över extremt mycket ?! Haha känner mig helt blank så försöker vara noll i tankarna kring det fram tills man vet mer hur barnet ligger mm om ca tre veckor. Känns som mer avgörande då.
  • Treansresa
    Haiduchi skrev 2017-05-06 19:52:48 följande:

Ja vädret påverkar så mycket. Och så enkelt att underhålla dottern. Ta med en kompis till lekplats så kan de leka och jag kan sitta med min foglossning och ta det lugnt. Gött!!

Födde ju dottern med katasfrofsnitt då hennes hjärtljud blev jätte dåliga så har ju verkligen ställt in mig på vaginal förlossning, ska även gå profylaxkurs.

Men nu när barnet ligger fel, men förhoppningsvis ändrar sig, så känner jag att det är såååå svårt att mentalt förbereda sig på något.

Kanske vändningsförsök? Igångsättning? Planerat snitt?

Vattnet går och man får åka ambulans in och göra akut snitt? Eller vaginalt? Gå över extremt mycket ?! Haha känner mig helt blank så försöker vara noll i tankarna kring det fram tills man vet mer hur barnet ligger mm om ca tre veckor. Känns som mer avgörande då.

Då gör du nog rätt som inte funderar så mycket på hur det ska bli ännu! Hoppas den vänder sig rätt iallafall! Tur den har några veckor kvar att göra det på:) visst var det en tös till ni får?:)
  • Summerchild
    Treansresa skrev 2017-05-06 19:44:36 följande:

Min yngsta är oxå 7 skaffar bara sladdisar jag hehe. Rätt många år mellan varje. Tror att jag vill skaffa en till som sista efter denna sen får det va bra :) om jag hinner :p
  • Haiduchi
    Summerchild skrev 2017-05-06 20:17:02 följande:

Min yngsta är oxå 7 skaffar bara sladdisar jag hehe. Rätt många år mellan varje. Tror att jag vill skaffa en till som sista efter denna sen får det va bra :) om jag hinner :p

Hihi sladdisar är grejen :)

Jag kan faktiskt tänka mig ett barn till, men isf ganska tätt efter detta. Några, nåt år typ. Så kanske du kan göra?!? ;)

Men mannen vill inte, haha.
  • Treansresa
    Summerchild skrev 2017-05-06 20:17:02 följande:

Hur många år har du mellan dom andra?:)
    Haiduchi skrev 2017-05-06 20:26:29 följande:

Hihi sladdisar är grejen :)

Jag kan faktiskt tänka mig ett barn till, men isf ganska tätt efter detta. Några, nåt år typ. Så kanske du kan göra?!? ;)

Men mannen vill inte, haha.

Haha jag kan också tänka mig en till om jag får må såhär bra igen, men gubben säger att han ska knipsa efter denna så vi får väll se vem som får sin vilja igenom haha.
Svar på tråden BF 1-15 Juli