• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Elliot1

Hakar på här gällande det här med nidblödning.. Jag hade mens 13/1.

Vill bli gravid men försöker ännu inte "aktivt" om man säger så utan myser på som vanligt och hoppas på det bästa typ.

Den 27/1 fick jag sen en rosa flytning, tänkte att det var en älblödning. Sen utvecklades det till en rikligare blödning men den höll bara i sig i en dag typ. Tror jag förbrukade 2-3 tamponger totalt under 3 dagar.

Men om jag hade mens 13/1, kan jag ju knappast ha hunnit bli gravid och dessutom få en nidblödning på två veckor??

• hallonsaft24

Är nu inne på Äl+11 och förväntad Bim 8-9/2

Idag har jag känner mig hel skum. Molande värk utåt sidorna i nedre magen, och vågor av illamående. Även lite ömma bröst. Kände ett rejält stick imorse.

Har ej tagit något test ännu, vågar inte riktigt. Det känns som att det är nått på gång, men man blir så rädd för att hoppas för mycket.

Om det visar sig att jag inte är gravid så är det ju helt galet hur man kan "lura" sig själv.

• Karin8206

Bim-3 idag och ser inget på testen...börjar tappa hoppet för denna månad också. Här är gårdagens och dagens test

• kicken

Bim +1 idag. Neg gravtest igår morse. Växlande känningar mellan molvärk och illamående. Spänningen är olidlig. Kära tjejvecka... håll dig borta!

• Xofina

Hej på er alla!

Har följt er på lite distans då vi inte riktigt har försökt.

Fick glad gubbe på äl-test förra fredagen (26 januari) så vi hade lite mys dagen innan och dagen innan det.

Har väldigt tidig ägglossning, redan cirka 18 dagar innan BIM.

Tog gravtest imorse och visst är det två små streck på båda testerna trots att det är BIM-7 idag?

• Milou3
    Xofina skrev 2017-02-05 11:36:09 följande:

Hej på er alla!

Har följt er på lite distans då vi inte riktigt har försökt.

Fick glad gubbe på äl-test förra fredagen (26 januari) så vi hade lite mys dagen innan och dagen innan det.

Har väldigt tidig ägglossning, redan cirka 18 dagar innan BIM.

Tog gravtest imorse och visst är det två små streck på båda testerna trots att det är BIM-7 idag?

Ja det ser svagt positivt ut! Grattis!!
  • hallonsaft24
    kicken skrev 2017-02-05 10:48:34 följande:

Bim +1 idag. Neg gravtest igår morse. Växlande känningar mellan molvärk och illamående. Spänningen är olidlig. Kära tjejvecka... håll dig borta!

Håller tummarna för dig!

Själv tog jag ett test imorse som var ruskigt negativt. Men jag kanske bara testade för tidigt. Är väl på äl+12 nu. Börjar blanda ihop dagarna :)
  • Xofina
    Milou3 skrev 2017-02-05 11:49:27 följande:

Ja det ser svagt positivt ut! Grattis!!

Tack snälla! Får hoppas den lilla vill stanna nu bara <3
  • littlepixiegrl

Nu är inte äl-testet helt blankt iaf och jag behöver inte ens kisa för att se detta streck! Kanske inte är helt orimligt med äl den 8/2 ändå *hoppas*

• Lillafisfia
    BIM närmar sig 10/2, har egentligen inga symptom förutom molvärk/mensvärk sedan ÄL. Men har också haft ont i brösten. Det har jag vanligtvis till och från innan mens, i samband med ÄL osv. Nu sitter det dock på utsidan av båda brösten. Är jätteöm och dog nästan igår då jag gjorde burpees... Studsa var ingen hit! Känner ingenting på bröstvårtorna dock. Någon som haft samma? Läser mkt om bröstvårtor... Troligtvis är det väl vanligt tutt-ont men blev lite nyfiekn! 
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017