• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Jaacky

Gaaahh... helt plötsligt gav sig mina symtom, har bara ytterst lite molande värk till å från, BIM 14/2 , så då kommer väl tant röd ändå ... well, får väl hoppas på ett + i mars ist!! :)

Stort GRATTIS till er som plussat!!! Häftig känsla :D

• Peekaboo

hej hej! 
    Jag hoppar in här, kanske för en kort stund, vem vet? 
    Har BIM på söndag och än så länge ingen tant i sikte. 
    Har mått illa några dagar, till och från under dagen. Är extremt trött och har ingen aptit som jag annars har gott om! 
    Tog ett predictor early-test idag (BIM -2), tyvärr negativt, så det känns lite som att hoppet är ute. Men så länge tanten håller sig borta får man väl tänka positivt? 

• yennie84

Kunde inte hålla mig. Köpte två CB early nu, kissade på em (1 timma efter jag kissat) och visst fan är det ett streck???? Sorry för spam nu

• JessK
    PinkLipstick skrev 2017-02-10 13:56:34 följande:

Hej ! Jag hoppar in här, BIM 14/2 , och håller alla tummar och tår!

Vi har försökt sen november att få utöka vår familj, jag har en pojk som är 5 år ( född i november 2011 ) . Sambon har inga barn sen tidigare o längtar massor :)

Grattis till er som plussat!! ????

Hur kände ni innan plusset?

Jag har inga känningar alls, lite molande värk till o från i magen, men gissar väl att tanten är på väg hit :(

Hihi jag har åxå en son född 11

Dock inget plus denna månad här.
  • yennie84

Nu precis visade även Äl-test stegring i hcg vilket känns häftigt eftersom jag är på typ Bim-4

• PinkLipstick
    JessK skrev 2017-02-10 18:45:19 följande:

Hihi jag har åxå en son född 11

Dock inget plus denna månad här.

Inte för dig heller? :( tror vi måste ta nya tag vi som inte plussat och hålla tummarna ordentligt! Hoppet är det sista dör säger dom...

Vill verkligen ha vårt plus :/
  • PinkLipstick
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:18:59 följande:

Morgonens

Nu vågar jag ändå tro och hoppas

GRATTIIS!!! :D :D :D du e gravid ! :D
  • yennie84
    PinkLipstick skrev 2017-02-11 07:34:45 följande:

GRATTIIS!!! :D :D :D du e gravid ! :D

Ja! Åh längtar så tills digital visar det med. Hade ingen aning om att allt kunde hända så snabbt. 2 barn 8 och 5, kommer att bli överförtjusta här hemma när vi väl ska berätta
  • JessK
    PinkLipstick skrev 2017-02-11 01:47:32 följande:

Inte för dig heller? :( tror vi måste ta nya tag vi som inte plussat och hålla tummarna ordentligt! Hoppet är det sista dör säger dom...

Vill verkligen ha vårt plus :/

Nej tråkigt nog så fick jag min mens i torsdags. När har du bim? Så länge den inte dykt upp så finns hopp
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017