• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Coco123
    MrsMS skrev 2017-02-12 13:32:39 följande:

När har du bim?

Om du fråga mig så vet jag inte brukar ha en cykel på 28-50 dagar. Är på cd 32 nu. Så svårt att hålla koll!
  • yennie84
    Lillafisfia skrev 2017-02-11 19:24:44 följande:

Hjälp!

BIM igår, Negativt på test BIM - 1. Idag BIM +1 tog jag ett ÄL-test (väntar på nya gravtest) som visar såhär. Vet att det ej räknas som positivt men är ändå ganska stark. Hört någonstans att det kan ge utslag om man är gravid? Men visst kan det även ge utslag innan mens?

Så där var det för mig när jag väntade min son. Pos Äl-test var för mig = gravid
  • littlepixiegrl
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:43:04 följande:

Ja! Åh längtar så tills digital visar det med. Hade ingen aning om att allt kunde hända så snabbt. 2 barn 8 och 5, kommer att bli överförtjusta här hemma när vi väl ska berätta

Grattis! :)

Mina barn är i samma ålder som dina (7,5 och 5) och jag hoppas det tar sig snabbt för oss också! :D
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • yennie84
    littlepixiegrl skrev 2017-02-12 15:26:16 följande:

Grattis! :)

Mina barn är i samma ålder som dina (7,5 och 5) och jag hoppas det tar sig snabbt för oss också! :D

Nu vågar jag inte ropa hej innan digital visar. Bim-1 i morgon så skall testa då. Är lite rädd eftersom jag fått neg på ett för 3 dagar sen, men fick iaf pos på 2 early
  • littlepixiegrl

[quote=77404536][quote-nick]yennie84 skrev 2017-02-12 15:27:59 följande:[/quote-nick]

Nu vågar jag inte ropa hej innan digital visar. Bim-1 i morgon så skall testa då. Är lite rädd eftersom jag fått neg på ett för 3 dagar sen, men fick iaf pos på 2 early

[/

Med 2an fick jag helt blankt med testlagrets stickor på bim -2. På bim kom strecket upp direkt! De digitala är ju inte alls så känsliga som testa tidigt och ditt streck är väldigt tydligt, tycker jag :)

@-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • yennie84
    littlepixiegrl skrev 2017-02-12 15:39:14 följande:

[quote=77404536][quote-nick]yennie84 skrev 2017-02-12 15:27:59 följande:[/quote-nick]

[/

Med 2an fick jag helt blankt med testlagrets stickor på bim -2. På bim kom strecket upp direkt! De digitala är ju inte alls så känsliga som testa tidigt och ditt streck är väldigt tydligt, tycker jag :)

Tack snälla! Hoppas att det visar gravid vecka 1-2 i morgon
  • Vive7890

Vi försöker med ett syskon till vår 2 åring. Har Bim om 9 dagar och hoppas såklart. Första försöket och det tog 12 försök sist. Konstigt att en blir knäpp direkt en bestämt att försöka. Tänkte höra om någon har erfarenhet av att bli gravid och amma samtidigt? För mina kärl på brösten är ju redan tydliga. Vore kul att få tandemamma i framtiden men hört att mjölken kan sina under en graviditet.

• MrsMS
    Coco123 skrev 2017-02-12 14:50:45 följande:

Om du fråga mig så vet jag inte brukar ha en cykel på 28-50 dagar. Är på cd 32 nu. Så svårt att hålla koll!

Ja med sån spridning förstår jag att det måste vara svårt att hålla koll. Jag har svårt att veta när jag har äl men cykler är sisådär 27-29 dagar. Har bim nu tisdag eller onsdag så vi får väl se..
  • Plums24

Jag har BIM på lördag. Har haft symptom hittills som metallsmak i munnen, super ömma bröst från dagen efter ÄL och mycket flytningar även under nätterna som varit vita men vattniga. Nu har dom dock fått en mer gulaktig nyans men är fortfarande vattniga. Blir tokig. Någon som känner igen sig?

• Längtanefterdig

Titta vad kul, en till "bim februari"-tråd Skrattande

Jag och min sambo är inne på försök 11 den här månaden. ÄL är på G, troligtvis imorgon eller dagen efter det. Bim blir väl i månadsskiftet någon gång.

Det blanka är dagens vid 14-tiden. Jämför här med förra månadens stegring.
    Hoppas hoppas på en liten novemberbebis Glad

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017