• MrsMS

BIM FEBRUARI 2017

Jag hoppar in här.. har bim på tisdag eller onsdag.. har försökt få ett syskon sedan september men än så länge inget plus.. och den här gången hade jag inga känningar vid äl så jag misstänker att jag kanske inte hade äl den här månaden. Brukar annars ha ganska rejält ont i magen.. men vi får se..

Längtar såå efter ett syskon och vill inte ha för långt mellan barnen.. syskonverkstad kan verkligen vara jobbigt för psyket ibland..

• MrsMS
    Coco123 skrev 2017-02-12 14:50:45 följande:

Om du fråga mig så vet jag inte brukar ha en cykel på 28-50 dagar. Är på cd 32 nu. Så svårt att hålla koll!

Ja med sån spridning förstår jag att det måste vara svårt att hålla koll. Jag har svårt att veta när jag har äl men cykler är sisådär 27-29 dagar. Har bim nu tisdag eller onsdag så vi får väl se..
  • MrsMS
    pimpim78 skrev 2017-02-12 21:03:35 följande:

Samma för mig, fast snarare ons / tors. Testade neg i morse, har du testat ännu ?

KRam o stort lycka till

Nej har inte testat än.. jag väntar fram till onsdag så får vi se.. i början va jag ivrig och köpte mkt tester men nu väntar jag in.. testar om jag inte gått mens på onsdag för den brukar vara väldigt regelbunden...
  • MrsMS

Jag brukar fascineras av alla symptom som så många säger att dem har innan dem upptäcker att dem är gravida. Jag kände absolut ingenting med första barnet.. inte innan jag plussade och det enda jag kände efteråt var den helt hemska tröttheten som kom typ runt vecka 8.. sen kommer ju andra symptom senare men sådär i början...

Ingen av de jag känner och pratat med har heller känt något speciellt innan dem plussade. Vore kul om jag också kunde få lite symptom denna gången

Min mens borde komma idag eller imorgon men ännu syns inget till... jag brukar alltid få den på morgonen så jag får hålla ut till imorgon och vänta och se..

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017