• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • JessK
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:18:59 följande:

Morgonens

Nu vågar jag ändå tro och hoppas

yennie84 skrev 2017-02-11 07:18:59 följande:

Morgonens

Nu vågar jag ändå tro och hoppas

Grattis !!
  • yennie84
    JessK skrev 2017-02-11 07:46:28 följande:

Grattis !!

Tack. Tråkigt med mensen som dyker upp
  • JessK
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:47:33 följande:

Tack. Tråkigt med mensen som dyker upp

Ja fast skam den som ger sig kommer när det är menat att det ska komma
  • Plums24

Vi körde på under alla fertila dagar och direkt dagen efter fick jag super ömma bröst Som dock lugnat ner signlite idag. Igår kväll hade jag molande värk och fick plötsligt blodsmak (?) i munnen när jag skulle sova som även kom tillbaka en stund under morgonen nu. Vill inte tro eller hoppas men dessa symptom brukar jag inte ha inför mensen. Min mens är beräknad först om 7 dagar

• PinkLipstick
    JessK skrev 2017-02-11 07:45:46 följande:

Nej tråkigt nog så fick jag min mens i torsdags. När har du bim? Så länge den inte dykt upp så finns hopp

Men nej va trist :( får hoppas en liten bygger bo till nästa äl då!

Bim 14/2 , kan komma den 15e också.. Men som de känns nu e tant röd på intågande tyvärr.. även fast ja hade ett konstigt illamående inatt på jobbet så antar ja tyvärr de sket sig denna månad igen.. :/ köper nog ett test idag o testar imorgon eller måndag, bara för att ja e så nyfiken på OM de faktiskt kunnat va nå.. Vill ja gärna veta de.. typ NU haha
  • Lillafisfia

Hjälp!

BIM igår, Negativt på test BIM - 1. Idag BIM +1 tog jag ett ÄL-test (väntar på nya gravtest) som visar såhär. Vet att det ej räknas som positivt men är ändå ganska stark. Hört någonstans att det kan ge utslag om man är gravid? Men visst kan det även ge utslag innan mens?

• Milou3
    Lillafisfia skrev 2017-02-11 19:24:44 följande:

Hjälp!

BIM igår, Negativt på test BIM - 1. Idag BIM +1 tog jag ett ÄL-test (väntar på nya gravtest) som visar såhär. Vet att det ej räknas som positivt men är ändå ganska stark. Hört någonstans att det kan ge utslag om man är gravid? Men visst kan det även ge utslag innan mens?

Ja tyvärr det kan dem göra.

Mina har varit ännu starkare precis innan mens.

Har du andra symptom? Förutom att mensen är sen?
  • MrsMS

Jag hoppar in här.. har bim på tisdag eller onsdag.. har försökt få ett syskon sedan september men än så länge inget plus.. och den här gången hade jag inga känningar vid äl så jag misstänker att jag kanske inte hade äl den här månaden. Brukar annars ha ganska rejält ont i magen.. men vi får se..

Längtar såå efter ett syskon och vill inte ha för långt mellan barnen.. syskonverkstad kan verkligen vara jobbigt för psyket ibland..

• Coco123

Jag är så nervös nu, hoppet har kommit tillbaka att det kanske tagit sig denna månad. Tempen är högre än den brukar, brösten ömmar och tycker ådrorna syns tydligare, har molvärk i mage och rygg. Hoppas verkligen inte mensen är på g. Har dock inte fått positivt än på testlagrets test. Har någon erfarenhet av dom testerna brukar man kunna plussa tidigt på dem?

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017