• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • yennie84

Hallå. Bim runt 14/2 men testade med early i morse. Jag tycker mig se ett vertikalt streck i den stora rutan. Vad säger ni?
  • Annisens81

Hej! HOppar in här! Bim 14/2!

Igår fick jag detta ( översta) idag lite starkare!

Äl 1/2, kände rejäla hugg(satt i i flera timmar) den 6/2. Svaaaaagt plus 8/2! Liiite starkare 9/2! 5:e barnet!

• JessK
    Lillafisfia skrev 2017-02-09 12:06:45 följande:

Nä det ger ju iallafall en liten strimma hopp! När har du BIM?

Hade bim till lördag egentligen, men den satte fart här på dagen :-\ suuck.
  • agirlnamedbill

Jag plussade i fredags! Det är tredje barnet för mig och andra för min man. Jag har gjort en fb grupp om någon vill vara med, den är hemlig så ni kan skriva meddelande till mig här eller på fb så lägger jag till! :)

• Lillafisfia
    JessK skrev 2017-02-09 16:33:52 följande:
    Hade bim till lördag egentligen, men den satte fart här på dagen :-\ suuck.
    Ah va trist :/ BIM idag för mig och jag är helt säker på att den kommer... Vi får tagga om för BIM i mars!
  • JessK
    Lillafisfia skrev 2017-02-10 07:01:44 följande:

Ah va trist :/ BIM idag för mig och jag är helt säker på att den kommer... Vi får tagga om för BIM i mars!

Aa gör trist. Men ändå lite positivt, förra månaden va mensen helt knäpp å kom en vecka tidigt å höll bara på i EN dag så lite skönt att d e normalt igen haha.

Men du har inte fått den än iaf så än finns det hopp håller tummarna för dig att den inte kommer
  • Annisens81
    agirlnamedbill skrev 2017-02-09 16:37:39 följande:

Jag plussade i fredags! Det är tredje barnet för mig och andra för min man. Jag har gjort en fb grupp om någon vill vara med, den är hemlig så ni kan skriva meddelande till mig här eller på fb så lägger jag till! :)

Har skickat pm på fb till dig:)!! Vill gärna vara med!
  • PinkLipstick

Hej ! Jag hoppar in här, BIM 14/2 , och håller alla tummar och tår!

Vi har försökt sen november att få utöka vår familj, jag har en pojk som är 5 år ( född i november 2011 ) . Sambon har inga barn sen tidigare o längtar massor :)

Grattis till er som plussat!! ????

Hur kände ni innan plusset?

Jag har inga känningar alls, lite molande värk till o från i magen, men gissar väl att tanten är på väg hit :(

• Isabellee90
    ämäli skrev 2017-02-07 16:17:45 följande:

Idag vart de tydligt.. BIM igår eller idag ???? Så BF blir nog 16/10

Stort grattis!

Vilka tester använde du? Jag har rfsu testa tidigt som jag är tänkt att använda men har läst mycket dåligt om det testet så nu funderar jag på att beställa från någon annanstans
  • Prinsessan
    ämäli skrev 2017-02-07 16:17:45 följande:

Idag vart de tydligt.. BIM igår eller idag ???? Så BF blir nog 16/10

Var köper du dessa tester, gillar att det går att skriva på "skaftet", mina är liksom blanka med texten "LH" alt "hcg" på...

Blir svårt att läsa när man skriver på de.
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017