• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Latte

Jag plussade igår!! :) Nu hoppas jag att allt går bra med lilla pyret där inne <3

Lycka till ni andra som försöker :)

• KCEG
    Latte skrev 2017-02-07 11:20:53 följande:

Jag plussade igår!! :) Nu hoppas jag att allt går bra med lilla pyret där inne <3

Lycka till ni andra som försöker :)

GRATTIS!!! =)
  • ämäli

Idag vart de tydligt.. BIM igår eller idag ???? Så BF blir nog 16/10

• Madde9023

Hej!

Har inte skrivit något i tråden än då det var osäkert om det skulle bli BIM i februari eller mars denna gång.

Är en tjej på 26 år. Vi är inne på vårt 4:e försök med hormonstimulering då jag har PCO. Var på ultraljud idag och då fanns ett moget ägg, så en spruta ovitrelle har tagits för att få ägglossning. Så BIM blir 23/2, hoppas verkligen att det går vägen denna gång!

• Prinsessan
    Madde9023 skrev 2017-02-08 13:29:50 följande:

Hej!

Har inte skrivit något i tråden än då det var osäkert om det skulle bli BIM i februari eller mars denna gång.

Är en tjej på 26 år. Vi är inne på vårt 4:e försök med hormonstimulering då jag har PCO. Var på ultraljud idag och då fanns ett moget ägg, så en spruta ovitrelle har tagits för att få ägglossning. Så BIM blir 23/2, hoppas verkligen att det går vägen denna gång!

Håller tummar och tår!

Vi har BIM 25/2, vårt tredje försök, så hoppas hoppas!

ÄL på tisdag!
  • JessK

Bim typ nu å verkar som mensen är på gång även denna månad. Så här verkar det inte blivit något nu heller. Men allt har sin tid. Grattis till er alla som plussat

• Lillafisfia

BIM imorgon och är inte särskilt hoppfull tyvärr. Haft molvärk och ont i brösten men det har man ju ändå ^^ Vill typ inte testa, man blir bara besviken när dte är sådär tokblankt!

• JessK
    Lillafisfia skrev 2017-02-09 10:16:50 följande:

BIM imorgon och är inte särskilt hoppfull tyvärr. Haft molvärk och ont i brösten men det har man ju ändå ^^ Vill typ inte testa, man blir bara besviken när dte är sådär tokblankt!

Samma här!! Man blir gör besviken. Men du har ju iaf inte fått den där inte efterlängtade mensen iaf
  • Lillafisfia
    JessK skrev 2017-02-09 10:32:45 följande:
    Samma här!! Man blir gör besviken. Men du har ju iaf inte fått den där inte efterlängtade mensen iaf
    Nä det ger ju iallafall en liten strimma hopp! När har du BIM?
  • Mimko

Grattis till alla som plussat!

8:e försöket med första barnet här och börjar bli så less på tant röd!!

BIM 13-14/2 och känner av menssymtom :(

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017