• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Milou3

Hört att 2 msk kallpressad vetegroddsolja och D-vitamin ska göra susen!

Har själv försökt 5 ggr sedan uttag av hormonspiral och blev gravid på 3:e försöket ( 1:a försöket efter att jag börjat med vetegroddsolja) men fick mf i V.5

Nu hoppas jag på ett pluss den 9 feb! Men tror inte det tog sig ?? Inga symptom alls. Inte ens när jag känner efter.

• Meja82

Hej! Ja hoppas det är okej att ja hänger på er här?! Bim den 6/2.

De moler i "tjejmagen" som bara den, men inga andra symtomer.

Hoppas, hoppas, hoppas! ;)

• Mandypandy90
    Klockansju skrev 2017-02-01 10:35:17 följande:

Morgonens test, två streck :)

BIM idag :)

Stort grattis!! Vad roligt! :D
  • ewm
    becca90 skrev 2017-02-01 09:49:36 följande:
    Men åhh, :( men det är för tidigt tror jah!

Jag tog ett nyss.. negativt.. men jag har molvärk hela tiden nu och det är ju trots allt bim - 6 bara!

Men ett testa-tidigt borde väl ändå ge utslag nu kan man tycka. Känns som om jag tappat hoppet, men jag blir gärna positivt överraskad om ett par dagar =P 

Trist, jag håller tummarna för dig.  Jag har också molvärk hela tiden och haft ända sen någon dag efter äl. Aldrig haft så förut men det är säkert kroppen som spelar mig ett spratt... 
    Satt och grät hela vägen till jobbet imorse... Jävla test. Jävla kropp och usch fyfan =( 

• Milou3

Det blir frågetecken när jag lägger in en smiley.

Någon som fått nästan helt positivt äl-test 8 dagar innan bim?

• Isvattenis

Jag har inte BIM förens i början på mars men jag förljer med ändå så har jag lite koll på er :)

• becca90
    ewm skrev 2017-02-01 12:34:18 följande:

Men ett testa-tidigt borde väl ändå ge utslag nu kan man tycka. Känns som om jag tappat hoppet, men jag blir gärna positivt överraskad om ett par dagar =P 

Trist, jag håller tummarna för dig.  Jag har också molvärk hela tiden och haft ända sen någon dag efter äl. Aldrig haft så förut men det är säkert kroppen som spelar mig ett spratt... 

Satt och grät hela vägen till jobbet imorse... Jävla test. Jävla kropp och usch fyfan =( 

Nää det är ju inte säkertt, vissa plussar ju inte förens efter bim.. jag håller tummarna för att det är så i ditt fall.

Jag fick min molvärk för ca 3 dagar sen.. sen i förrgår kvällbörjade jag må illa med "fyfanjagärsåmätt" känslan där allt sitter i halsen även fast jah inte ens kunde äta middag... sen ömma bröstvårtor.. men är väl skenis...

Åh vännen!!! Gråt intr. Du ska få bli mamma en vacker dag det lovar jag dig! Tror man.måste försöka slappna av lite <3
  • Heily
    Milou3 skrev 2017-02-01 12:40:20 följande:

Det blir frågetecken när jag lägger in en smiley.

Någon som fått nästan helt positivt äl-test 8 dagar innan bim?

Jag fick detta igår. Har BIM i morgon.

Har även fått positivt på gravtest och jag har alltid (4:e grav) fått utslag på ältest när jag varit gravid

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017