• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Mect
    Milou3 skrev 2017-02-04 08:35:16 följande:
    När jag fick missfall sist så testade jag negativt dagen efter jag börjat blöda. Så vet inte, du kanske bara fick en nidis? Är testet starkare än det var innan du började blöda så är du nog gravid ändå!
    Tror inte att det var en nidblödning. Men strecket är starkare idag....
  • Milou3
    Mect skrev 2017-02-04 10:22:05 följande:

Tror inte att det var en nidblödning. Men strecket är starkare idag....

En del får ju en blödning runt bim trots att de är gravida.

Du får väl bara avvakta och se. Om det ökar på ett test i morgon så kan du nog andas ut. Tidigt mf så brukar hcg försvinna ganska fort ur kroppen och inte bli starkare.
  • Mect
    Milou3 skrev 2017-02-04 10:33:53 följande:
    En del får ju en blödning runt bim trots att de är gravida.

Du får väl bara avvakta och se. Om det ökar på ett test i morgon så kan du nog andas ut. Tidigt mf så brukar hcg försvinna ganska fort ur kroppen och inte bli starkare.
    Får prova att ta ett test imorgon också då. Har inga symtom alls så man vill ju inte hoppas för mycket Glad
  • Mect
    JessK skrev 2017-02-04 07:24:27 följande:
    Kan även vara en nidblödning.

Jag fick en blödning när jag väntade min första, å idag är han en pigg o glad snart 6åring
    Var det en blödning son var precis som mens du fick eller var det mindre?
  • Milou3

Hur går det för er som har bim närmaste veckan?

Symptom??

Har själv bim 9/2, om 5 dagar och har sedan i går ganska kraftig konstant molvärk och tyngdkänsla.

Men tror nog jag hade nåt liknande förra månaden som inte blev något :/

• Isabellee90

Första barnet, andra försöket. Positivt på äl test idag! Sexade i förrgår, hoppas på att det räcker eftersom jag är borta på jobb i helgen. Någon med tidigare erfarenhet av att det tagit sig i samma situaton?

• JessK
    Mect skrev 2017-02-04 10:51:09 följande:

Var det en blödning son var precis som mens du fick eller var det mindre?

Va typ som mens men en dag bara
  • ewm
    Milou3 skrev 2017-02-04 15:19:39 följande:

Hur går det för er som har bim närmaste veckan?

Symptom??

Har själv bim 9/2, om 5 dagar och har sedan i går ganska kraftig konstant molvärk och tyngdkänsla.

Men tror nog jag hade nåt liknande förra månaden som inte blev något :/

Jadu... Jag fick mens igår som jag misstänkte men den är så himla konstig. Jag är en sån som blöder blodbad en hel vecka, blöder igenom en super natt-tampong på 40 minuter och spyr av mensvärken. Igår hade jag lättare mensvärk, blödde men kunde lätt ha en tampong i 4h. Idag känner jag ingenting och mensen är typ slut? Förstår ingenting just nu, men jag kan gärna tänka mig ha så här jämt =) Tycker bara att det är himla konstigt....
  • pimpim78
    Mect skrev 2017-02-04 10:20:32 följande:
    Det kändes inte som en nidblödning då det var en rejäl blödning, precis som vanlig mens....
    När jag fick min flicka hade jag vanlig mens i 3 månader efter jag blev gravid. Så länge testerna och dina grav symtym ej avtar skulle jag fortsätta hoppas. Hoppas du kan få komma och föra ett vul snart......
  • Mect
    pimpim78 skrev 2017-02-04 21:25:53 följande:
    När jag fick min flicka hade jag vanlig mens i 3 månader efter jag blev gravid. Så länge testerna och dina grav symtym ej avtar skulle jag fortsätta hoppas. Hoppas du kan få komma och föra ett vul snart......
    Jag ska fortsätta testa så får vi se... om det är positivt om några dagar så ringer jag barnmorskan och kollar med henne :)
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017