• Mect

BIM FEBRUARI 2017

Hej alla! Och grattis till er sol plussat!

Är det någon som har erfarenhet av clear blues diditala ägglossningstest med dubbel hormonindikator?

Jag beställde hen en sådan för några dagar sedan och den hade kommit då jag kom hem från jobbet. Jag gjorde ett test ( skulle egentligen börjat testat igår och mensen slutade i förrgår ) och testet visade en fast glad gubbe. Jag hade ju tänkt att den skulle visa neg eller blinkande gubbe. Tror ni den kan ha vistat fel pga att jag inte testade med morgon urin?

• Mect
    Isvattenis skrev 2017-02-03 12:31:19 följande:

Har någon här inne kört med CB ägglossnings monitor med teststickor där man får en smile gubbe när man har ÄL? Isf va tyckte ni?

Sugen på att testa.

Jag testade första gången idag och fick glad gubbe på en gång! Så det blev bråttom, hehe :)
  • Mect

En dag innan mens fick jag svagt positivt på gravtest. Även positivt idag, två dagar efter mensen upphörde. Tidigt missfall misstänker jag. Någon som har erfarenhet?

• Mect
    Milou3 skrev 2017-02-04 08:35:16 följande:
    När jag fick missfall sist så testade jag negativt dagen efter jag börjat blöda. Så vet inte, du kanske bara fick en nidis? Är testet starkare än det var innan du började blöda så är du nog gravid ändå!
    Det kändes inte som en nidblödning då det var en rejäl blödning, precis som vanlig mens....
  • Mect
    Milou3 skrev 2017-02-04 08:35:16 följande:
    När jag fick missfall sist så testade jag negativt dagen efter jag börjat blöda. Så vet inte, du kanske bara fick en nidis? Är testet starkare än det var innan du började blöda så är du nog gravid ändå!
    Tror inte att det var en nidblödning. Men strecket är starkare idag....
  • Mect
    Milou3 skrev 2017-02-04 10:33:53 följande:
    En del får ju en blödning runt bim trots att de är gravida.

Du får väl bara avvakta och se. Om det ökar på ett test i morgon så kan du nog andas ut. Tidigt mf så brukar hcg försvinna ganska fort ur kroppen och inte bli starkare.
    Får prova att ta ett test imorgon också då. Har inga symtom alls så man vill ju inte hoppas för mycket Glad
  • Mect
    JessK skrev 2017-02-04 07:24:27 följande:
    Kan även vara en nidblödning.

Jag fick en blödning när jag väntade min första, å idag är han en pigg o glad snart 6åring
    Var det en blödning son var precis som mens du fick eller var det mindre?
  • Mect
    pimpim78 skrev 2017-02-04 21:25:53 följande:
    När jag fick min flicka hade jag vanlig mens i 3 månader efter jag blev gravid. Så länge testerna och dina grav symtym ej avtar skulle jag fortsätta hoppas. Hoppas du kan få komma och föra ett vul snart......
    Jag ska fortsätta testa så får vi se... om det är positivt om några dagar så ringer jag barnmorskan och kollar med henne :)
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017