Inlägg från: Isvattenis |Visa alla inlägg
  • Isvattenis

BIM FEBRUARI 2017

Paulina2017 skrev 2017-01-23 21:56:51 följande:

Hej

Hoppar in har bim 10e. Har en menscykel på 46 dagar och mensen kommer väldigt sent efter positiva ägglossningstest, använder bara clearblue. Tror ni att jag ens har ägglossning?

Postivt test dag 22 i menscykel sen mens dag 46.

Hej. Har du provat Munkpeppar? Tänkte om du ville få kortare cykel så är de värt att prova. Jag hade 46 dagar förr o nu har jag 28-32 när jag äter mubkpeppar. Värt att få några fler barnförsök på ett år :))
  • Isvattenis
    Lillafisfia skrev 2017-01-26 10:17:43 följande:

Önskar också lite info om detta, någon som provat! Även munkpeppar!!

De finns en tråd som heter Munkpeppar. Kom gärna in i den :)
  • Isvattenis

Jag har inte BIM förens i början på mars men jag förljer med ändå så har jag lite koll på er :)

• Isvattenis

Har någon här inne kört med CB ägglossnings monitor med teststickor där man får en smile gubbe när man har ÄL? Isf va tyckte ni?

Sugen på att testa.

• Isvattenis
    Prinsessan skrev 2017-02-13 13:31:43 följande:

Positivt utslag på ÄL- test nu, idag.

Enligt NC och temperatur är ÄL imorgon och när stickorna visar stegring skall det ske en ÄL inomett dygn, håller tummar och tår för en alla hjärtans dag bebis!

Återkommer vid BIM med utfall. :)

Härligt. Lägg gärna upp bild om du testar imorgon med. För så där har mina sett ut i 3 dagar.. hmmm
  • Isvattenis
    Tumvante skrev 2017-02-13 22:05:04 följande:

Så här såg mitt test ut i torsdags när jag ansåg det positivt...

Okej. Ja de är ju helt klart positivt.

Så där har mina sett ut i tre dagar nu
  • Isvattenis
    Prinsessan skrev 2017-02-14 22:02:04 följande:

Bild från idag :)

Härligt. Själv har jag haft lika starkt i 4 dagar. Fattar ingenting. Såg inte om jag hade stegring då jag tog test på dag 11 o då var de bara där tok pesetivt och har varit samma sen dess. Vet inte om de kan vara för att jag ätit Munkpeppar fram till ÄL.

Har ÄL enligt app på

Mitt är betydligt svagare nu!

• Isvattenis
    Prinsessan skrev 2017-02-14 22:02:04 följande:

Härligt. Själv har jag haft lika starkt i 4 dagar. Fattar ingenting. Såg inte om jag hade stegring då jag tog test på dag 11 o då var de bara där tok pesetivt och har varit samma sen dess. Vet inte om de kan vara för att jag ätit Munkpeppar fram till ÄL.

Har ÄL enligt app på lördag så vi kör på tills dess med både test och mys så får vi se.

• Isvattenis

Ägglossningstest

Lördag 2 test

Söndag 2 test

Måndag 3 test

Tisdag 3 testa (de näst längst ner är från igår kväll kl 21)

Onsdag idag på morgon urin efter 4 min

Fattar nada

De sjunker aldrig. De ser då ut först men efter 5 min är dom lika starka. Suck

• Isvattenis
    Isvattenis skrev 2017-02-15 07:22:57 följande:

Ägglossningstest

Lördag 2 test

Söndag 2 test

Måndag 3 test

Tisdag 3 testa (de näst längst ner är från igår kväll kl 21)

Onsdag idag på morgon urin efter 4 min

Fattar nada

De sjunker aldrig. De ser då ut först men efter 5 min är dom lika starka. Suck

Bilden kom åt fel håll så dagen är längst till vänster
  • Isvattenis
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-15 13:05:19 följande:

Så där ser de ut för mig också. Hela tiden. Har köpt rosa stickor nu och ska se om de funkar bättre.

Men de är ju såå irriterande. Hade du så hela månaden sist?
  • Isvattenis
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-16 11:49:04 följande:

Ja, de veckorna jag testade. Testar nu de rosa och de är mycket svagare i strecket. Kör dem paralellt ett tag.

Okej. Va spännande. Uppdatera om hur de hår :) jag testade inte på förmiddagen. Kände att de inte va någon idé. Bli ändå bara sur när alla är lika positiva. :P

Testar efter jobbet så får vi se. Vi har sex varannan dag fram till mens iaf så får vi se.
  • Isvattenis
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-16 11:49:04 följande:

Ja, de veckorna jag testade. Testar nu de rosa och de är mycket svagare i strecket. Kör dem paralellt ett tag.

Börjar som sjunka?
  • Isvattenis
    Annabola skrev 2017-02-28 22:44:06 följande:

Hur har det gått för er andra? Imorgon är det mars.. fler som väntar på mens eller plus? Kanske får vi övergå till mars-tråden!

Väntar på BIM. Eller snarare väntar på att testa och få ett fint plus :)
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017