Inlägg från: PinkLipstick |Visa alla inlägg
  • PinkLipstick

BIM FEBRUARI 2017

Hej ! Jag hoppar in här, BIM 14/2 , och håller alla tummar och tår!

Vi har försökt sen november att få utöka vår familj, jag har en pojk som är 5 år ( född i november 2011 ) . Sambon har inga barn sen tidigare o längtar massor :)

Grattis till er som plussat!! ????

Hur kände ni innan plusset?

Jag har inga känningar alls, lite molande värk till o från i magen, men gissar väl att tanten är på väg hit :(

• PinkLipstick
    JessK skrev 2017-02-10 18:45:19 följande:

Hihi jag har åxå en son född 11

Dock inget plus denna månad här.

Inte för dig heller? :( tror vi måste ta nya tag vi som inte plussat och hålla tummarna ordentligt! Hoppet är det sista dör säger dom...

Vill verkligen ha vårt plus :/
  • PinkLipstick
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:18:59 följande:

Morgonens

Nu vågar jag ändå tro och hoppas

GRATTIIS!!! :D :D :D du e gravid ! :D
  • PinkLipstick
    JessK skrev 2017-02-11 07:45:46 följande:

Nej tråkigt nog så fick jag min mens i torsdags. När har du bim? Så länge den inte dykt upp så finns hopp

Men nej va trist :( får hoppas en liten bygger bo till nästa äl då!

Bim 14/2 , kan komma den 15e också.. Men som de känns nu e tant röd på intågande tyvärr.. även fast ja hade ett konstigt illamående inatt på jobbet så antar ja tyvärr de sket sig denna månad igen.. :/ köper nog ett test idag o testar imorgon eller måndag, bara för att ja e så nyfiken på OM de faktiskt kunnat va nå.. Vill ja gärna veta de.. typ NU haha
  • PinkLipstick

Ååh.. tagit test igen, och fick verkligen stirra för att se.. Men ja tycker mig kunna se ett till streck.. Men shit.. nu vågar jag inte pröva igen, utifall att det var ett spökstreck.. man ser ju knappt strecket..

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017