• kicken

BIM FEBRUARI 2017

Hejhej!

Hoppar in här med er!

Hoppas på ett syskon. Slutade med p-piller efter semestern i sommras men än har det inte blivit nått. Började förra månaden med appen flow och vi körde före på och efter äl och nu har jag bim imorgon. Tog ett test på em men det var neg. Blev ett väääääldigt svagt spökstreck efter att tiden gått ut och jag kan ha inbillat mig. Har inte bestämt om jag ska testa med morgonurinet imorgon eller vänta. Har väldigt spända och onda bröst och mår illa mellan måltiderna. Tycks inbilla mig varje månad att jag är gravid för att få negativa test följt av tjejvecka men jag tror inte att jag är ensam, eller ? ;)

• kicken
    Milou3 skrev 2017-02-03 19:51:27 följande:

Nej du är verkligen inte ensam!

Men som någon sa till mig för ett tag sen "om man velar mellan att känna att man är gravid och inte så är man inte det, om man däremot är säker så är man"

Vette sjutton men kanske ligger nåt i det?

Hm kanske är så. Men den här gången är illamåendet där. Jag är helt lugn, den här gången känns det fan som att det är på riktigt. ^^

Time will tell ^^
  • kicken

Bim +1 idag. Neg gravtest igår morse. Växlande känningar mellan molvärk och illamående. Spänningen är olidlig. Kära tjejvecka... håll dig borta!

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017