Inlägg från: littlepixiegrl |Visa alla inlägg
  • littlepixiegrl

BIM FEBRUARI 2017

Ginevi14 skrev 2017-01-28 23:40:31 följande:

Hej allihopa!

Jag har BIM 3/2, har dock rätt kort lutelafas (12dagar) samt mellanblödningar från 1 vecka efter äl fram till mens, vilken kom punktigt idag. Detta är vårt första försök.

Tog ett test nu ikväll som visade ett knappt existerande plus, vågar absolut inte tro nånting med tanke på mina blödningar och korta lutealfas.

Idag är egentligen första dagen jag känner mig annorlunda, har varit trött och har en brännande känsla kring livmodern. Inga andra symptom. Tror dock bara att det är mensen som är på gång..

Vad tror ni om testet? Ljuset är ändrat.

12 dagar är väl inte så kort lutealfas eg? Jag har 9-10 dagar och det har inte varit ett problem för mig iaf
  • littlepixiegrl

Nu är inte äl-testet helt blankt iaf och jag behöver inte ens kisa för att se detta streck! Kanske inte är helt orimligt med äl den 8/2 ändå *hoppas*

• littlepixiegrl
    yennie84 skrev 2017-02-11 07:43:04 följande:

Ja! Åh längtar så tills digital visar det med. Hade ingen aning om att allt kunde hända så snabbt. 2 barn 8 och 5, kommer att bli överförtjusta här hemma när vi väl ska berätta

Grattis! :)

Mina barn är i samma ålder som dina (7,5 och 5) och jag hoppas det tar sig snabbt för oss också! :D
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • littlepixiegrl

[quote=77404536][quote-nick]yennie84 skrev 2017-02-12 15:27:59 följande:[/quote-nick]

Nu vågar jag inte ropa hej innan digital visar. Bim-1 i morgon så skall testa då. Är lite rädd eftersom jag fått neg på ett för 3 dagar sen, men fick iaf pos på 2 early

[/

Med 2an fick jag helt blankt med testlagrets stickor på bim -2. På bim kom strecket upp direkt! De digitala är ju inte alls så känsliga som testa tidigt och ditt streck är väldigt tydligt, tycker jag :)

• littlepixiegrl

Döm om min förvåning när testen såg ut så här i morse!!! Jag som bara gick och väntade på mensen, som jag trodde var 9 dagar sen!
Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017