• Livetsgång

BIM 5-15/1 januari

Ja mensen kom som klockan 10 December.

Nu börjar vi på ny kula

Vi är inne på 3:e månadens försök.

Här kan ni med BIM mellan 5 och 15 Januari börja skriva av er.

Min ägglossning är beräknad 24 December (Lagom julklapp till sambon)

Bim 9 Januari

Jag tempar på NC och FF

Nu hoppas vi på många plus inför 2017 :D

Bara skriv av er

Visa tempgraf

Analysera test

Skrik ut frustrationen eller glädjerus

Våga vara ofräsha och prata flytning och blod

Nu ska det bli många plus inför 2017!!!!!
  • Svar på tråden BIM 5-15/1 januari
  • m12345

Jag blir tokig! Hade en 13 mm stor äggblåsa den 19 dec så gyn trodde på ÄL typ tors-lör. Har gjort ÄL-test varje dag men hittills inget utslag. Kan det vara så att min blåsa inte växer som den borde eller har test bara inte visat nåt? Brukar iofs känna i brösten efter ÄL och det har jag inte gjort. Nån som varit med om liknande?

• Linda2barnsmamma
    Livetsgång skrev 2016-12-25 21:07:03 följande:

Dagens mest tydligaste ägglossning i mitt liv :O

Det är nog första gången jag har så tydlig ÄL :OGlad gubbe igår runt 23:00Trådiga flytningar både igår och idagTemphöjning som sakta går upp (Första temphöjning imorse)Blodblandad ÄL flytning imorseNu hade man mys med sambon och fick rejält rosa/genomskinliga blod/flytningar d.v.s fastnade tydligt med ÄL blödning på pappret efter sex.Stick känsla i höger bäcken/äggstockHar aldrig haft ÄL flytning med rosa flytning innan.

Haha nä men tror inte de går så fort igen Ja visst har dessa veckor gått fort. Hujedamej haha ..

Ja haha den äl kan du inte ta miste på ialf nu hoppas jag det tar sig för dig .. hihi
  • Livetsgång
    Linda2barnsmamma skrev 2016-12-26 07:53:06 följande:

Haha nä men tror inte de går så fort igen Ja visst har dessa veckor gått fort. Hujedamej haha ..

Ja haha den äl kan du inte ta miste på ialf nu hoppas jag det tar sig för dig .. hihi

Haha Ne denna äl va så tydlig att jag blev lite rädd haha
  • tvåsmåunderverk
    Vetare skrev 2016-12-26 09:24:48 följande:

Hej! Hoppar in här, har bim den 7/1 :) jobbig väntan..

Väntan är värst.. Lite tur att det är jul så det händer något om dagarna nu! Känns dock som evighet till BIM..
  • Mjölk

Hej på er! Håller tummarna för er!

Det känns som om ägglossning är på g snart. Börjar känna att det aktivitet i äggstockarna, känner lite molvärk o lite öm i brösten. Hursom så kommer K med sperma sent ikväll o så gör jag inseminering. Sen åker han iväg tidigt imorgon bitti så vi får hoppas på det här! Annars blir det nya försök i januari igen.

• heel

Hur har det gått för alla som myst på under julhelgen? ;)

Enligt FF är jag idag på ÄL+4 och enligt NC är jag på ÄL+3..!

Nu börjar den eviga väntan till Bim som ska va den 7e januari enligt bägge apparna..

Det som är bra med apparna är att man ser när tempen sjunker strax före Bim och då är det inte lönt att slösa fler gravtest..

• Mjölk
    heel skrev 2016-12-26 21:42:51 följande:

Hur har det gått för alla som myst på under julhelgen? ;)

Enligt FF är jag idag på ÄL+4 och enligt NC är jag på ÄL+3..!

Nu börjar den eviga väntan till Bim som ska va den 7e januari enligt bägge apparna..

Det som är bra med apparna är att man ser när tempen sjunker strax före Bim och då är det inte lönt att slösa fler gravtest..

Spännande! Vad heter dina appar? Alltså vad står FF o NC för? Håller tummarna iaf! ????

Just nu ligger jag med benen upp. ????
  • heel
    Mjölk skrev 2016-12-26 22:39:44 följande:

Spännande! Vad heter dina appar? Alltså vad står FF o NC för? Håller tummarna iaf! ????

Just nu ligger jag med benen upp. ????

Fertility Friend och Natural Cycles! Är min andra cykel jag kör med apparna. Har haft Period tracker i ett par år, men eftersom jag har oregelbunden mens så har den visat fertila dagar hela cykeln. Alltså omöjligt att försöka hitta ÄL om jag inte vill slösa på massa test i flera veckor då..

Jaså ? ???? Får hoppas det tar sig nu då :) ÄL idag eller?
Svar på tråden BIM 5-15/1 januari