• Livetsgång

BIM 5-15/1 januari

Ja mensen kom som klockan 10 December.

Nu börjar vi på ny kula

Vi är inne på 3:e månadens försök.

Här kan ni med BIM mellan 5 och 15 Januari börja skriva av er.

Min ägglossning är beräknad 24 December (Lagom julklapp till sambon)

Bim 9 Januari

Jag tempar på NC och FF

Nu hoppas vi på många plus inför 2017 :D

Bara skriv av er

Visa tempgraf

Analysera test

Skrik ut frustrationen eller glädjerus

Våga vara ofräsha och prata flytning och blod

Nu ska det bli många plus inför 2017!!!!!
  • Svar på tråden BIM 5-15/1 januari
  • Lojjjssan

Hej! Jag hoppar in här Glad

Har BIM 5/1 och hade ÄL den 21/12. Har många symtom för att det ska vara en graviditet, men är ändå rädd för att det samtidigt är tant röd som är på väg Obestämd Jag vill att det ska gå vägen!

Tog graviditetstest imorse som var negativt. Blev så arg! Tog apotekets som tydligen ska fungera BIM + 1. Kan man ändå plussa pos på dom eller är det rfsu tidiga test som rekommenderas? 

• FrökenE1985
    Leos Mamma 88 skrev 2017-01-03 11:56:24 följande:

Hoppas att det blir ett plus för dej denna gången! :)

Jag tror faktiskt att jag plussat nu.

Minns du att vi diskuterade att jag tycker apparna som man följer sin cykel på ibland är lite knepiga?

Jag är nästan 100% säker på att min ÄL kom nästan en vecka tidigare än vad appen sa att den skulle komma.

Nu har jag inte ens tänkt på graviditet de senaste veckorna pga mycket kring jul och nyår. I morse kom jag bara och tänka på det eftersom jag såg geaviditetstesten i badrumsskåpet, tog ett, och det dök upp ett streck. Inte så starkt men synligt ändå!

Hoppas att ni kan se! :) Det är inte redigerat

Jag ser absolut ett svagt streck!
  • Livetsgång
    Leos Mamma 88 skrev 2017-01-03 11:56:24 följande:
    Hoppas att det blir ett plus för dej denna gången! :)

Jag tror faktiskt att jag plussat nu.

Minns du att vi diskuterade att jag tycker apparna som man följer sin cykel på ibland är lite knepiga?

Jag är nästan 100% säker på att min ÄL kom nästan en vecka tidigare än vad appen sa att den skulle komma.

Nu har jag inte ens tänkt på graviditet de senaste veckorna pga mycket kring jul och nyår. I morse kom jag bara och tänka på det eftersom jag såg geaviditetstesten i badrumsskåpet, tog ett, och det dök upp ett streck. Inte så starkt men synligt ändå!

Hoppas att ni kan se! :) Det är inte redigerat
    Min cykel är som en klocka varje månad så jag vet ju exakt när allt sker :)
    Bara att apparna bråkar om Decembers ÄL där dom säger att ÄL skedde olika dagar. FF på CD14 då jag fick glad gubbe på kvällen på digital ÄL och NC säger CD15 haha.

Ang din bild.. Ja jag ser ett streck utan tveckan ^_^ Trots det är svagt
  • Stardust

Jag har en undran! Jag har BIM om 6 dagar. Jag har mått illa sen i förrgår. Trodde det var magsjuka först men har inte kräkts eller varit lös. Jag mår småilla hela tiden och detta illamående påminner om min förra graviditet. Men är det möjligt att må illa så tidigt?

• Emmie79
    Stardust skrev 2017-01-03 15:42:40 följande:

Jag har en undran! Jag har BIM om 6 dagar. Jag har mått illa sen i förrgår. Trodde det var magsjuka först men har inte kräkts eller varit lös. Jag mår småilla hela tiden och detta illamående påminner om min förra graviditet. Men är det möjligt att må illa så tidigt?

Jag har också bim om 6 dagar men jag känner absolut ingenting... Har du varit gravid förut? Tror visst att vissa kan få symptom väldigt tidigt men för mig tog det ett par veckor innan jag märkte något, och då var det brösten som ömmade. Men visst kan det väl vara gravidillamående, det är ju ett typiskt tidigt symptom!
  • Emmie79
    Stardust skrev 2017-01-03 15:42:40 följande:

Sorry, såg nu att du skrev att du varit gravid tidigare. Då är det säkert så! :)
  • Viimsan

ser ni också ett steck?? Har lite svårt att tro att det faktiskt är positiv....
  • FrökenE1985
    Viimsan skrev 2017-01-03 16:27:58 följande:

ser ni också ett steck?? Har lite svårt att tro att det faktiskt är positiv....

Det där måste ju vara positivt. Det är ju jättetydligt!
  • Viimsan
    FrökenE1985 skrev 2017-01-03 16:30:42 följande:

Det där måste ju vara positivt. Det är ju jättetydligt!

Ja det är väl det =) känns så overkligt. Helt skakis haha
  • Mjölk
    Viimsan skrev 2017-01-03 16:48:56 följande:

Ja det är väl det =) känns så overkligt. Helt skakis haha

Weee!!!! Ser ju verkligen ut som ett streck! ????
Svar på tråden BIM 5-15/1 januari