• Livetsgång

BIM 5-15/1 januari

Ja mensen kom som klockan 10 December.

Nu börjar vi på ny kula

Vi är inne på 3:e månadens försök.

Här kan ni med BIM mellan 5 och 15 Januari börja skriva av er.

Min ägglossning är beräknad 24 December (Lagom julklapp till sambon)

Bim 9 Januari

Jag tempar på NC och FF

Nu hoppas vi på många plus inför 2017 :D

Bara skriv av er

Visa tempgraf

Analysera test

Skrik ut frustrationen eller glädjerus

Våga vara ofräsha och prata flytning och blod

Nu ska det bli många plus inför 2017!!!!!
  • Svar på tråden BIM 5-15/1 januari
  • Mjölk
    heel skrev 2016-12-27 12:14:30 följande:

Håller tummarna för att det blir ett frö som gror inom kort då :)

Va fint av er ! :)

Mmm hoppas jag också! ????????????

Håller tummarna för er också! Ksn inte alla de där graferna men du verkar ju ha/haft en topp iaf?
  • Anonym (B)

Hänger på jag med Glad
    BIM 11 januari.
    Vi är 24 år och detta är vårt allra första försök, känns otroligt spännande alltihop! Längtar så otroligt mycket!

• heel
    Mjölk skrev 2016-12-27 14:01:10 följande:

Mmm hoppas jag också! ????????????

Håller tummarna för er också! Ksn inte alla de där graferna men du verkar ju ha/haft en topp iaf?

Ja en topp, men det dalade idag tyvärr :( vet inte riktigt vad det kan betyda. Den som orkar vänta får se ;)
  • FrökenE1985

Hej! Hoppar in här hos er.

Var hos gyn idag som sa att ägglossninh sker när som helst. Beroende på när ägget släpper så har jag bim nån gång 10-17/1. Kändes som att det släppte tidigare idag och isf har jag bim den 10-11/1.

• Mojje16

Testade negativt imorse, vet att det säkert är alldeles för tidigt, men känns ändå väldigt bittert. Har varken PMS eller några andra känningar, vilket jag tycker är konstigt. Fick strakt streck på Äl-test den 21dec och sen en glad gubbe på CB den 22dec. Myste 19-20-21-22.. så tycker ju att vi har träffat rätt. Enligt appen jag följer är det Bim-5 idag..

• AlexSthlm

Hoppar in här med! Har bim 11/1-12/1, men tänker vänta ut mensen ett par dagar innan jag testar den här gången. Det här är tredje försöket genom insemination i Danmark, vi var där i förrgår så nu håller vi tummarna hårt i två veckor för att det tar sig den här gången!

• Kåtisroinen
    Mojje16 skrev 2016-12-29 11:06:13 följande:

Testade negativt imorse, vet att det säkert är alldeles för tidigt, men känns ändå väldigt bittert. Har varken PMS eller några andra känningar, vilket jag tycker är konstigt. Fick strakt streck på Äl-test den 21dec och sen en glad gubbe på CB den 22dec. Myste 19-20-21-22.. så tycker ju att vi har träffat rätt. Enligt appen jag följer är det Bim-5 idag..

Ja det är tidigt, så försök inte ge upp hoppet :)

Sen kan jag tillägga, på ett lite mindre positivt plan, att även om man träffar mitt i prick, så är det ändå bara ca 25-30% av gångerna som det blir något. Vi har träffat rätt båda gångerna vi försökt innan, det är jag säker på, men det har inte blivit något. Det är så himla många saker som ska klaffa för att det faktiskt ska bli ett barn och minsta lilla sak som blir pyttelite fel så kasseras det och vi får mens :(

Som sagt kanske inte så positivt men å andra sidan väldigt bra att veta!

Vänta ett par dagar o testa igen, jag håller tummarna :)
  • heel
    Mojje16 skrev 2016-12-29 11:06:13 följande:

Jag ska testa på nyårsafton för då är jag på ÄL+9, lite tidigt även det. men har ett predict early hemma. Vilket test har du använt? Är du som jag på ÄL+7 idag? Testa igen om några dagar!
  • Mojje16
    Kåtisroinen skrev 2016-12-29 11:17:48 följande:

Ja det är tidigt, så försök inte ge upp hoppet :)

Sen kan jag tillägga, på ett lite mindre positivt plan, att även om man träffar mitt i prick, så är det ändå bara ca 25-30% av gångerna som det blir något. Vi har träffat rätt båda gångerna vi försökt innan, det är jag säker på, men det har inte blivit något. Det är så himla många saker som ska klaffa för att det faktiskt ska bli ett barn och minsta lilla sak som blir pyttelite fel så kasseras det och vi får mens :(

Som sagt kanske inte så positivt men å andra sidan väldigt bra att veta!

Vänta ett par dagar o testa igen, jag håller tummarna :)

Oh tack!

Jo jag vet, men detta är 8de eller 9de försöket, som vi har träffat rätt. Och ändå blir man lika besviken varje månad. Tankarna börjar direkt snurra om vem det är fel på, vad är det för fel osv.. Jag har mer eller mindre ställt in mig på att få söka hjälpa i Maj.. men håller alla tummar och tår jag kan för att vi ska få se många pluss här i tråden. Bättre början på det nya året kan man ju inte få :)
Svar på tråden BIM 5-15/1 januari