Livetsgång skrev 2016-12-14 23:16:28 följande:
Nu upphörde blödning igen.
Va är detta för bim jag har undrar jag
10:e december jag får typ spottings behöver inget skydd alls hela dagen
11:e december lite mer blödning men men sparsam än normalt
12:e december som 11:e
13:e december ingen blödning på morgonen eller förmoddagen. Sparsam blödning på eftermiddagen och lite mer på kvällen
14:e december ingen blödning på mprgon eller förmiddag. Eftermiddag väldigt sparsam men mest på pappret och nu är den tydligen redan över inte en fläck på bindan senaste 2 timmarna o.o
Så räknat så har jag bara har sparsam blödning i 3 dagar typ mot normala 5-6 dagar som brukar vara rikliga och jag får använda de största tamponger jag kan hitta. Nu de minsta eller vanlig binda bara. Im confused haha
Och brösten ilar ännu och jag försöker sova :/ Och när man väl lagt sig rätt då ska man pissa igen...... Kommer snart dra en slang imellan hahaha xD
Men de låter ju inte direkt som en "riktig" mens om den var så sparsam? Men det är inget som kan störas av dina mediciner el så? Eller de borde väl inte ge symtom av medicin så det är ändå konstigt
Tycker det är bra att läkaren upptar allt snabbt o inte låter dig vänta ett halvår som vissa får göra. Men vad är det som gör att man får för lite av den där D Vitaminen?
Jag kommer va expert på allt sen efter det här . Inte bara om barn o familj här inne.. det har varit riktigt lärorikt faktiskt.. sen är det fakiskt trevligt o prata med någon man inte känner , el det känns som jag känner dig mer en vad jag gör

;)
Ja har haft värk el vad det är på hela högra sidan av kroppen.. typ äggstock , rygg , lår o skinka.. sen flyttar det sig till vänster sida.. de e skit skumt.. de nyper tag o håller i sig några minuter för att sen sluta.. fattar ingenting. O ja vet ju inte hur ÄL känns heller.. haha bläää