• Monikame

BF Augusti 2017

Hej allihopa!

Jag och min man försökte bli med barn i många månader men det gick inte. Till slut bestämde vi att ta en paus. Vi gifte oss och åkte på bröllopsresa ..och just då lyckades vi.

Bara en vecka efter ägglossningen började jag må illa och tog en test . Den plusade . Var faktiskt förvånad att den kännde av graviditeten redan efter 8 dagar. Undrar om det kan vara tvillingar ( hoppas lite naivt:)

Finns det någon mer som väntar sin bejbis i augusti. Berätta gärna hur blev det för dig.

• Svar på tråden BF Augusti 2017
  • carrolinea
    semlan24 skrev 2016-12-14 15:57:50 följande:

Hoppar in här jag med! Plussade för några v sedan och bf blir 4/8! Har en dotter sen tidigare på 2 år, så detta blir andra barnet om det vill sig :) Mår illa som sjutton och har yrsel och magkatarr :/

Tänkte kolla, var kommer alla ifrån? Själv bor jag i Uppsala och skulle va kul att veta om det är fler härifrån :)

Jag är uppväxt i uppsala men bor i Stockholm nu :)
  • 87mli
    carrolinea skrev 2016-12-14 21:50:54 följande:

Grattis, vi väntar med vårt andra barn :). När föddes ert första? Vi har bf 15/8

Tack och grattis till er! åh va kul, dottern är född juni-15, eran då?
  • carrolinea

Tack :). Sonen är född september 2015

87mli skrev 2016-12-14 22:02:16 följande:

Tack och grattis till er! åh va kul, dottern är född juni-15, eran då?

• carrolinea
    Annikatt skrev 2016-12-15 00:04:07 följande:

Jag bor i Stockholm, i söderort. Fler från Stockholm här? Väntar 3:e barnet.

Vi bor i Nacka, väntar andra barnet :). Var i Stockholm bor ni? Hur gamla är dina barn som du har nu?
  • Monstermama
    vad ska man heta skrev 2016-12-14 20:21:27 följande:

Jag har med nyss plussat. Jag ska ha min mens imorgon egentligen. Mitt 4e barn med en ny man. De andra 3 har samma pappa.

När ska du ringa för inskrivning? Haha jag har glömt bort när man gör sånt

Grattis! Jag ska ringa imorgon tänkte jag :)
  • vad ska man heta

Fy vad jag avskyr när jag helt plötsligt börjar må bättre. Visst, jobbigt att må illa, men då vet man iallafall att allt är som det ska ????

• Kiiwi00
    Annikatt skrev 2016-12-15 00:04:07 följande:

Jag bor i Stockholm, i söderort. Fler från Stockholm här? Väntar 3:e barnet.

Hej! Plussade för två dagar sen, bf 16/8 :) första barnet. Stockholmare :)
  • emmamaria80

Hej alla! Jag plussade i måndags efter första försöket med IVF. Känns overkligt. ???? Har BP 18:e augusti. Mina symptom är främst spända bröst, spänd uppblåst mage med lite molvärk och illamående av och till.

Svar på tråden BF Augusti 2017