• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • sweetcandy

Åh grattis till alla plus <3

Jag provade testa idag med, men de va blankt, är dock väldigt tidigt, har BIM på typ onsdag, så nu får jag allt hålla mig till söndag åtminstone!!

♥ James&Oliver ♥
  • MissMf
    Silfra skrev 2017-01-05 21:56:31 följande:

Grattis till alla plus!! :)

Idag är det bim+5 och inte ett tecken på mens. Idag tyckte jag att visa saker börjat lukta starkt och vissa saker smakat konstigt. Åt lite av min favvochoklad förut och det var inte ens gott... skumt ;)

Under förra graviditeten vet jag att jag kände extremt mkt lukter, kunde knappt gå på Ica för alla människor stank svett och äcklig parfym ;P

Har du inte testat än? Hade aldrig kunnat hålla mig!! ;p
  • MissMf

Får väl inse att det svaga strecket som kom på äl+8 aldrig blev starkare :( har bara digitalt kvar men ska ta det i morgon. Äl+12/ bim-1 för att verkligen se ej gravid och sen vänta in mensen :'( hoppas det tar sig för er alla!! <3
    Mitt test i morse på äl+11

• cclaras
    MissMf skrev 2017-01-05 22:55:49 följande:

Får väl inse att det svaga strecket som kom på äl+8 aldrig blev starkare :( har bara digitalt kvar men ska ta det i morgon. Äl+12/ bim-1 för att verkligen se ej gravid och sen vänta in mensen :'( hoppas det tar sig för er alla!! <3

Mitt test i morse på äl+11

Tråkigt att höra! Håller tummarna att det tar sig nästa cykel!

Kramar <3
  • MissMf
    cclaras skrev 2017-01-05 23:02:27 följande:
    Tråkigt att höra! Håller tummarna att det tar sig nästa cykel!

Kramar <3
    Det var helt oplanerat då jag trodde jag hade äl tidigare så vi slarvade på dagen som visade sig vara äl. Fick sen exakt samma känningar som med båda barnen och ett likadant supersvagt plus på äl+8 som sen inte blev starkare och molvärken försvann på eftermiddagen på äl+8. Men vi hann först få lätt panik och sen bli jätteglada. Så nu blir man ju ledsen och besviken när man hann ställa in sig på bebis. Om det blir en 3a blir det typ tidigast 2019.. o jag blev så gravid och nyföddbebissugen igen..
  • Firago

Stort grattis till alla plus, jättekul!

Idag kom mensen.. inga sura miner, vi kör på nästa månad!

• cclaras
    MissMf skrev 2017-01-05 23:22:09 följande:

Det var helt oplanerat då jag trodde jag hade äl tidigare så vi slarvade på dagen som visade sig vara äl. Fick sen exakt samma känningar som med båda barnen och ett likadant supersvagt plus på äl+8 som sen inte blev starkare och molvärken försvann på eftermiddagen på äl+8. Men vi hann först få lätt panik och sen bli jätteglada. Så nu blir man ju ledsen och besviken när man hann ställa in sig på bebis. Om det blir en 3a blir det typ tidigast 2019.. o jag blev så gravid och nyföddbebissugen igen..

Man får bli besviken. Massor av kramar <3
  • Silfra
    MissMf skrev 2017-01-05 22:53:20 följande:

Har du inte testat än? Hade aldrig kunnat hålla mig!! ;p

Nej jag har valt att vänta en vecka denna gång. Innan när jag testat negativt så har jag byggt upp en massa förhoppningar och blivit jättebesviken och ledsen när det var negativt. Förra gången var mensen 5 dagar sen och då testade jag på bim+5 eftersom jag var helt säker på att ni var det positivt iom att mensen inte kom, har alltid haft punktlig mens innan. Men icke, negativt :( och samma kväll kom mensen.

På lördag är mensen en vecka sen så har den inte kommit innan dess så testar jag :)

Så på lördag ska jag testa!
  • Silfra
    MissMf skrev 2017-01-05 23:22:09 följande:

Tråkigt ändå, förstår din besvikelse.

Min kompis blev gravid oplanerat också visste varken ut eller in, supersladdis då hennes andra barn är 22, 19 och 7, hon själv är 40+. Men hon bestämde sig för att behålla och började se fram emot en ny bebis. Tyvärr dock hon mf. :( men när hon väl fått suget så provade dom igen och blev gravida igen! Nu är hon mer än halvvägs <3
  • BeccaBus

Positiva besked denna kyliga morgon!:)

Hur ska jag berätta för mannen tycker ni?

Svar på tråden BIM 1-15 januari