BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag hade bim i fredags. I samband med nr 2 kom lite ljusrosa på pappret sen inget mer. Likadant igår morse och nu på morgonen med men inget mer däremellan. Vi hade sex igår kväll tänkte att det borde sätta igång mensen om den är på väg men icke. Trodde nyårsafton att mensen skulle komma då eftersom jag fick världens mensvärk o tog på mig binda. Fattar ingenting min mens brukar starta med att det kommer blod när jag kissar o då drar den igång direkt. Brösten tok klia för några dagar sen o nu har jag bara lite illamående men vågar inte hoppas på att jag är gravid
Grattis!! :)
Grattis!!! :)
BIM idag :D
Alltså.. Nu tror jag at jag håller på att bli tokig. Bim - 2 idag. Illamående så fort jag inte äter med jämna mellanrum och så en till rosa flytning på papperet nu ikväll (iof efter lite "mys" men iaf). Två rosa små flytningar inom två dagar som jag aldrig tidigare haft!
Tror jag får ta en "testa tidigt" imorgon bitti för detta känns ju superskumt :O
Fler som har detta??
Alltså.. Nu tror jag at jag håller på att bli tokig. Bim - 2 idag. Illamående så fort jag inte äter med jämna mellanrum och så en till rosa flytning på papperet nu ikväll (iof efter lite "mys" men iaf). Två rosa små flytningar inom två dagar som jag aldrig tidigare haft!
Tror jag får ta en "testa tidigt" imorgon bitti för detta känns ju superskumt :O
Fler som har detta??
Kört här! Rosa på pappret imorse :( mensen två dagar tidig alltså! Nya tag!
Här dök mensen upp i helgen :( GRATTIS till alla plus och jag håller tummarna för er alla som väntar på plus! :)
Hur många är det kvar här nu som fortfarande väntar? Själv har jag tre dagar till bim. Känner ingenting alls den här gången. Varken gravsymptom eller menskänningar. Min tanke är att vänta till torsdag med att testa. Tempen är hög än så länge, dock inte mina förhoppningar.
Hur många är det kvar här nu som fortfarande väntar? Själv har jag tre dagar till bim. Känner ingenting alls den här gången. Varken gravsymptom eller menskänningar. Min tanke är att vänta till torsdag med att testa. Tempen är hög än så länge, dock inte mina förhoppningar.