BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Att det bör vara nått på G :p vad tror du om mitt?
Jag ser definitivt ett litet streck hos dig också! Woho! Har inte följt tråden, när har du bim? Använde du morgonurin?
Har bim i morgon eller på lördag. Äl+11 idag. Har tagit varje morgon sen äl+8 och tyckte jag fick ett svagt streck då men man ser ju ingen skillnad eller stegring.. :/ mår dock lite illa av någon anledning i dag. Lägger en redigerad oxå.
Tycker mig se streck ock spökstreck på de flesta så vi håller tummarna att de ska va starka streck snart! Stort grattis till er med plus på morgonen!
Haha jo nog går tiden sakta.. BIM - 7 brösten fortsätter att värka enormt men man vågar inte hoppas. Nu får mina test komma annars blir de apoteket ikväll ;p
Man känner sig lite störd av att överanalysera sitt lilla patetiska spöstreck haha men nu har jag gjort bilden lite mörkare och tycker att det syns lite mer. Tog likadant test igår kväll och då var det absolut inget där, solklart negtivt. Så man får nästan lite förhoppningar nu även om man inte vågar tro på det
Man känner sig lite störd av att överanalysera sitt lilla patetiska spöstreck haha men nu har jag gjort bilden lite mörkare och tycker att det syns lite mer. Tog likadant test igår kväll och då var det absolut inget där, solklart negtivt. Så man får nästan lite förhoppningar nu även om man inte vågar tro på det
Man blir störd! :p haha. Man ser ju ett streck på din! Syntes det inget igår känns det väldigt hoppfullt!! :) jag tog ett helt neg för några dagar sen. Hade äl senare än vad jag trodde. Så blev jättehoppfull när man såg ett svagt streck och hade samma symptom med dom andra två :) eller först fick jag panik då vi bara slarvade och sambon blev inte så pepp. Sen pratade vi om det och båda blev jätteglada! Så nu börjar vi ju bli besvikna i stället eftersom att det känns som att det fäste och lossnade :(