• MammaDee

BIM 1-15 januari

Tjejer, är detta ett spöstreck eller positivt test?

Testade med morgonurin idag på bim -6. Det är ett "testa tidigt"-test. Jag vet att jag bör vänta några dagar och ta ett nytt test (har ett digitalt som väntar) men är tacksam om jag kan få hjälp att analysera detta.

Tack <3

• MammaDee
    Lillafisfia skrev 2017-01-05 08:01:17 följande:

Jag tycker mig absolut se ett streck!!

Oh vad kul! Tack för svar! Hoppas hoppas!
  • MammaDee
    MissMf skrev 2017-01-05 08:07:10 följande:

Ser en skugga :p

Haha vad innebär det då?
  • MammaDee
    MissMf skrev 2017-01-05 08:16:03 följande:

Att det bör vara nått på G :p vad tror du om mitt?

Jag ser definitivt ett litet streck hos dig också! Woho! Har inte följt tråden, när har du bim? Använde du morgonurin?
  • MammaDee
    MissMf skrev 2017-01-05 08:34:15 följande:

Har bim i morgon eller på lördag. Äl+11 idag. Har tagit varje morgon sen äl+8 och tyckte jag fick ett svagt streck då men man ser ju ingen skillnad eller stegring.. :/ mår dock lite illa av någon anledning i dag. Lägger en redigerad oxå.

Hmm svårt det där, blir ofta mer otydligt på bild också än i verkligheten. Om 2-3 dagar borde du kunna få ett definitivt svar (känns som en evighet, jag vet). Är det vanliga cb eller cb early? Du kanske ska testa ett annat test?
  • MammaDee

Man känner sig lite störd av att överanalysera sitt lilla patetiska spöstreck haha men nu har jag gjort bilden lite mörkare och tycker att det syns lite mer. Tog likadant test igår kväll och då var det absolut inget där, solklart negtivt. Så man får nästan lite förhoppningar nu även om man inte vågar tro på det

• MammaDee

Man känner sig lite störd av att överanalysera sitt lilla patetiska spöstreck haha men nu har jag gjort bilden lite mörkare och tycker att det syns lite mer. Tog likadant test igår kväll och då var det absolut inget där, solklart negtivt. Så man får nästan lite förhoppningar nu även om man inte vågar tro på det

• MammaDee
    MissMf skrev 2017-01-05 09:46:55 följande:

Man blir störd! :p haha. Man ser ju ett streck på din! Syntes det inget igår känns det väldigt hoppfullt!! :) jag tog ett helt neg för några dagar sen. Hade äl senare än vad jag trodde. Så blev jättehoppfull när man såg ett svagt streck och hade samma symptom med dom andra två :) eller först fick jag panik då vi bara slarvade och sambon blev inte så pepp. Sen pratade vi om det och båda blev jätteglada! Så nu börjar vi ju bli besvikna i stället eftersom att det känns som att det fäste och lossnade :(

Varför tror du att det lossnade då?
  • MammaDee
    MissMf skrev 2017-01-05 10:03:17 följande:

Kände ju molvärk och så sen har den minskat massor och nu försvunnit. Är ju ett jättetidigt MF isf som man inte ens hade märkt om jag inte testat så tidigt. Men var ju helt säker på att jag var gravid med dom känningarna. Sen det supersvaga plusset på äl+8

Hmm.. känningar kan ju försvinna efter att ägget har fäst. Tycker att fu ska testa om några dagar igen
  • MammaDee
    Birdiz skrev 2017-01-05 10:17:53 följande:

Visst är detta ett positivt streck? Vill bara vara helt säker ^^ååh denna undran!

Yes, positivt! Grattis!! :)
  • MammaDee
    ewm skrev 2017-01-06 13:55:51 följande:

Hej! följt tråden ett tag men aldrig skrivit.

BIM 12/1. Vårt tredje försök.

Jag har så satans j*vla ont i brösten. Det gör t.om ont när jag går. Sover annars alltid på mage men det gör för ont och i förrgår kändes det som att brösten skulle spricka bara pga att sambon råkade komma åt. Någon mer?

Så less på falska förhoppningar. Känt mig skengravid de andra två gångerna men absolut inte så här.

Ömma bröst var mitt första tydliga tecken när jag var gravid med sonen. Kände några dagar innan bim.

Håller tummarna för att det är så för dig också :)
Svar på tråden BIM 1-15 januari