BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Oj så knepigt men kroppen gör lite som den vill. Tempar du också?
Förresten, hur berättar ni för er partner att ni fått ett plus? Jag har en plan! Antagligen kommer den inte gå i lås för jag kommer skrika av glädje och avslöja mig!
Testade negativt här idag på BIM-5..
får försöka igen efter mensen.
Men stoooooort grattis till alla er som fått vackra plus! :D
Tack!:) jag hoppas att du också får ett lika vackert snart!!
Hej! följt tråden ett tag men aldrig skrivit.
BIM 12/1. Vårt tredje försök.
Jag har så satans j*vla ont i brösten. Det gör t.om ont när jag går. Sover annars alltid på mage men det gör för ont och i förrgår kändes det som att brösten skulle spricka bara pga att sambon råkade komma åt. Någon mer?
Så less på falska förhoppningar. Känt mig skengravid de andra två gångerna men absolut inte så här.
Jag har så satans j*vla ont i brösten. Det gör t.om ont när jag går. Sover annars alltid på mage men det gör för ont och i förrgår kändes det som att brösten skulle spricka bara pga att sambon råkade komma åt. Någon mer?
Så less på falska förhoppningar. Känt mig skengravid de andra två gångerna men absolut inte så här.
Jag plussade 29/31 och hade jätteont i brösten en vecka innan. Kunde inte gå net för trappan här hemma uran att hålla i dem. Trodde inte att jag bara gravid utan att antingen äl eller mens skulle komma. Berättade för min bästa vän om brösten som frågade om jag inte var gravid eftersom det varit hennes första symptom med båda sina barn. Så jag tog ett test och hon hade rätt! De gör fortfarande förbannat ont, och växer!
Förstår din känsla och hoppas att du slipper bli besviken den här gången.
Förresten, hur berättar ni för er partner att ni fått ett plus? Jag har en plan! Antagligen kommer den inte gå i lås för jag kommer skrika av glädje och avslöja mig!