BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Skapat en grupp på Fb som heter testtokiga! Tycker Fl kan vara lite knepigt! Lättare med kommentarer och lika made på Facebook! Gå gärna med:)
Finner ej testtokiga på Fb...
-5 BIM... Molande "mensvärk" i 6 dagar och även huvudvärk, brösten fortsätter ömma o galet ont gör dom ute i kylan... Test visar neg än så länge så vågar ej hoppas på mer än att man e skengravid el ska bli dyngsjuk :p
Hoppas någon av er plussar idag! :)
Skulle vara ett hjärta och inte ?!
Den som väntar på någonting gott! ?
Stort grattiiiiiis :)
Idag stack det till i livmodern 3-4ggr, rakt så de blev ett par aj och ihopvikt format av mig.. Sedan nån tim efter kom en liten ljus blodfläck på pappret. Vågar man hoppas på att det är nidblödning... Håller andan och fortsätter väntar..
EN fråga till er som vart gravida, i 2 dagar har jag druckit helt bisarra mängder vatten, utan att ha tränat annorlunda en någon annan dag, konstant torr i munnen.. Väldigt olikt mig, kan ju vara vad som helst såklart men någon som haft något liknande?
Men Åååh!! Jag skulle ju inte testa mig förrän tidigast måndag jade jag sagt, vad gör jag än då?? Jo testar såklart! Mitt på dagen! Tokblankt såklart!!
Varför blir man så besatt av att testa sig?? :)
Haha, ja Livsfarligt att ha testen hemma.. Varje morgon ja vakna om de så är kl tre el senare så följer ett test med in fast ja vet att de borde va för tidigt :/