• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • Lillafisfia
    Maramba skrev 2017-01-09 08:25:33 följande:

Hur många är det kvar här nu som fortfarande väntar? Själv har jag tre dagar till bim. Känner ingenting alls den här gången. Varken gravsymptom eller menskänningar. Min tanke är att vänta till torsdag med att testa. Tempen är hög än så länge, dock inte mina förhoppningar.

Aspargus skrev 2017-01-09 08:33:08 följande:
    Jag har bim på fredag eller lördag troligtvis. Försöker vänta med test till lördag men kanske blir fredag. Känner inte heller något märkbart men har lite hugg i magen som jag inte känner igen riktigt. Kan dock vara något jag bara inte tänkt på innan.

Hoppas du får ett plus på torsdag!
    BIM på torsdag här!

• Maramba
    Aspargus skrev 2017-01-09 08:33:08 följande:
    Jag har bim på fredag eller lördag troligtvis. Försöker vänta med test till lördag men kanske blir fredag. Känner inte heller något märkbart men har lite hugg i magen som jag inte känner igen riktigt. Kan dock vara något jag bara inte tänkt på innan.

Hoppas du får ett plus på torsdag!
    Okej, spännande med huggen. Det kanske är nåt :)

Tack, håller tummarna för dig med!
  • mammaochlillav

Nu har jag fått små blödningar lite då och då. Ibland med en dag emellan. Är på bim+2 idag. Jag har inga gravtest hemma men hade äl-test. Och då jag hört att ÄL-test kunnat visa positivt vid grav så var jag tvungen att testa och jag tycker det visar rätt positivt. Vad tycker ni? Tog alltså ÄL-test VID ÄL och jag brukar ha regelbundna cyklar så har ej ägglossning.
    Vet att man kanske inte "bör" göra detta och jag ska be sambon köpa hem ett gravtest efter jobbet. Men undrar lite vad ni tror? Någon som testat positivt med ÄL-test vid grav?

• mammaochlillav

Kunde inte vänta på att sambon skulle komma hem frammåt kvällen. Packade ner ettåringen i vagnen och tog en promenad till Apoteket. Tog testet så fort jag kom hem och det visade POSITIVT!! Så lycklig att jag skakar!

• B B B
    mammaochlillav skrev 2017-01-09 13:09:33 följande:

Kunde inte vänta på att sambon skulle komma hem frammåt kvällen. Packade ner ettåringen i vagnen och tog en promenad till Apoteket. Tog testet så fort jag kom hem och det visade POSITIVT!! Så lycklig att jag skakar!

Grattis grattis!!!
  • Tosson
    mammaochlillav skrev 2017-01-09 13:09:33 följande:

Grattis! ^^
  • Tosson

Åh, bim -2 och jag vet varken ut eller in! De senaste dagarna har jag känt mig så ogravid det bara går, brösten känns inte längre tunga, och visst ömmar dom lite men det värsta har försvunnit. Dock har jag haft hög temp, 37,3 - 37,4 (norm. 36,6) några dagar nu och trodde jag höll på att bli sjuk. Idag känner jag mig ändå inte ett dugg sjuk utan tempade mest för skojs skull - 37,4!

Hade ni vågat testa i morgon på bim -1 eller väntat till BIM? Såå svårt att hålla sig! Har ett testa tidigt-test hemma.

• Aspargus
    Tosson skrev 2017-01-09 14:07:02 följande:

Åh, bim -2 och jag vet varken ut eller in! De senaste dagarna har jag känt mig så ogravid det bara går, brösten känns inte längre tunga, och visst ömmar dom lite men det värsta har försvunnit. Dock har jag haft hög temp, 37,3 - 37,4 (norm. 36,6) några dagar nu och trodde jag höll på att bli sjuk. Idag känner jag mig ändå inte ett dugg sjuk utan tempade mest för skojs skull - 37,4!

Hade ni vågat testa i morgon på bim -1 eller väntat till BIM? Såå svårt att hålla sig! Har ett testa tidigt-test hemma.

Be sambon gömma testet och skynda dig att kissa på morgonen så du automatiskt måste vänta till bim ;)
  • Aspargus
    Maramba skrev 2017-01-09 09:28:23 följande:
    Okej, spännande med huggen. Det kanske är nåt :)

Tack, håller tummarna för dig med!
    Mja, jag vet inte. Nu har jag fått mina sedvanliga små pms-finnar också och känner mig allmänt pmsig så misstänker att det blir mens i helgen istället för plus, kul kul. Den som lever får se :)
Svar på tråden BIM 1-15 januari