• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • MissMf
    niiskuneiti skrev 2017-01-04 20:22:21 följande:

Jag kunde inte hålla mig idag från att testa. Det är något där! Till och med min fästman såg att det är något men då det är såå svagt så svagt. Har aldrig fått spök på nåt test men börjar såklart fundera och blir skeptiskt men hoppas ju såå mycket!!

Finns ingen bild :/
  • MissMf
    Grodan86 skrev 2017-01-04 20:34:58 följande:

Hej!

Har bim 8/1. Har inte alls samma symptom som sist (mf 9/11). Tyder detta på att det inte blivit något denna gången eller kan symptomen vara olika trots att det inte var längesen sist?

Det kan ju såklart ha tagit sig ändå :p håller tummarna! :)
  • sweetcandy
    FrökenE1985 skrev 2017-01-04 19:57:35 följande:

Tack!

Här kommer mitt test för dagen. Bim -7 så får nog ha tålamod och vänta lite till. Haha...

Tålamod är en svår grej!! Haha
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    niiskuneiti skrev 2017-01-04 20:22:21 följande:

Jag kunde inte hålla mig idag från att testa. Det är något där! Till och med min fästman såg att det är något men då det är såå svagt så svagt. Har aldrig fått spök på nåt test men börjar såklart fundera och blir skeptiskt men hoppas ju såå mycket!!

Spännande! Släng upp en bild :D
    ♥ James&Oliver ♥
  • Novanex

Hejsan. 34år o på första försöket med ett 3e barnet ( en sladda, mina är snart 18 o en på 15 och sambon har inga).. Äl +7 BIM den 12e. Sedan i lördags har jag börjat få mer och mer ont i brösten (irriterande ömma) så får se om de är något + framöver el om kroppen lures med en ????... Grattis till alla plus o lycka till för alla andra. I morgon kommer troligen mina test hem så blir nog en testoman jag med ????

• Coco123

Guuuud vad tiden går långsamt efter äl! Är nog inte ensam att känna så va? Eller jag tror iaf att jag haft äl. Använde äl stickor men dom hann ta slut innan jag fick utslag:( Men tempade också, kan man räkna en höjning från 36,3-36.6 som en höjning efter äl? Har iaf haft molvärk och ömma bröst sedan höjningen.

• MissMf
    Novanex skrev 2017-01-04 20:54:23 följande:

Hejsan. 34år o på första försöket med ett 3e barnet ( en sladda, mina är snart 18 o en på 15 och sambon har inga).. Äl +7 BIM den 12e. Sedan i lördags har jag börjat få mer och mer ont i brösten (irriterande ömma) så får se om de är något + framöver el om kroppen lures med en ????... Grattis till alla plus o lycka till för alla andra. I morgon kommer troligen mina test hem så blir nog en testoman jag med ????

Haha underbart med alla testomaner. ;p vi gillar att analysera test :) ser du nått på min bild ovan? :)
  • FrökenE1985
    MissMf skrev 2017-01-04 20:45:43 följande:

Tålamod är svårt ;p

sweetcandy skrev 2017-01-04 20:47:36 följande:

Tålamod är en svår grej!! Haha

Verkligen! Absolut inte en av mina bästa egenskaper. Haha
  • Grodan86
    MissMf skrev 2017-01-04 20:46:48 följande:

Det kan ju såklart ha tagit sig ändå :p håller tummarna! :)

Tack snälla, hoppas verkligen det! Bara andra försöket, men vi vill ju verkligen detta nu.
Svar på tråden BIM 1-15 januari