BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Börjar känna av något än?
Hoppas :) känner mig så rädd för att testa denna gång! Som om det är en "dålig" sak och det kommer resultera i att jag inte är gravid för de, som om det skulle ha med saken att göra haha
Hoppas på att hormonerna bara är lite ojämna i urinen för dig än så länge!
Själv har jag haft så 4 cykler av 7... 2 av dom klart positiva test. I somras fick jag klart positivt på billiga-testers och senaste cykeln på Lloyd's. Lloyd's tester mäter från 10ml/u så har beslutat att bojkotta tester som mäter så pass lite hormon.
Denna cykel har jag samma symtom. Fast kraftigare. Hoppas att det vill stanna så jag får ett rungande plus snart. Och självklar att jag får gå en hel graviditet. Är bara på äl+7/bim-7 nu.
Var tvungen o kissa på lite mera pengar ;p äl+10 hållt mig i 4h men druckit endel... /en till testoman.
Nej jag har fått min mens. 2 dagar tidigt till och med. Kom tillsammans med kramper och ont i ryggen samt extremt mycket blod med klumpar i. Troligtvis ett väldigt tidigt missfall.
Hur går det för dig ? Känt av något ?
Tycker jag kände mig lite annorlunda tidigare men idag kom rosa flytningar så antar att det är början på mensen. Brukar alltid få så någon dag innan mensen kommer ordentligt. Surt sa räven!
Håller tummarna att det blir ett plus som stannar för dig! <3
Jag kunde inte hålla mig idag från att testa. Det är något där! Till och med min fästman såg att det är något men då det är såå svagt så svagt. Har aldrig fått spök på nåt test men börjar såklart fundera och blir skeptiskt men hoppas ju såå mycket!!
Hej!
Har bim 8/1. Har inte alls samma symptom som sist (mf 9/11). Tyder detta på att det inte blivit något denna gången eller kan symptomen vara olika trots att det inte var längesen sist?
Tack!
Här kommer mitt test för dagen. Bim -7 så får nog ha tålamod och vänta lite till. Haha...