BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Hur långt innan BIM börjar ni testa er? :)
Är så otålig! Vill börja idag, men det är en vecka kvar till BIM! Ska försöka hålla mig till måndag!!
Finns de nån mer som snusar? Så vi kan stötta varandra i att sluta?
Jag snusar, slutade direkt efter plus med första graviditeten. Vid andra grav hade jag svårare stt sluta, men bytte en vecka efter plus till nikotinfritt iaf :) har du provat dom? Onico fluor är att rekommendera :)
Finns de nån mer som snusar? Så vi kan stötta varandra i att sluta?
Är så otålig! Vill börja idag, men det är en vecka kvar till BIM! Ska försöka hålla mig till måndag!!
Glömde tillägga att senaste grav slutade i mf. Fostret ville inte följa med på resan i vecka 7 men märkte inget förens i vecka 14. Så strax därefter blrjade ja snusa igen (dum som man är haha)
Hej!
Har bim 10:e så jag hoppar in här!
Skönt att läsa att det finns fler testomaner hahaha men den här gången har jag inte testat än. Försöker invänta bim men har ett billigt test i badrumsskåpet haha
Har en 3 åring och vill fösöka få ett syskon igen efter 2 tidiga missfall v.8 och v. 10 förra hösten.
Slutade med p-piller efter sommaren och har försökt att pricka äl sen dess :).
Jag är testoman så har redan börjat testa. Haha...
Är bara på äl+7/bim-7... men hoppas få se hur strecket växer fram.
Testade på bim - 7 och bim - 5 visade inget, o nu bim-1 visar det! Stort lycka till!!