• niiskuneiti

BIM 1-15 januari

Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.

Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)

• Svar på tråden BIM 1-15 januari
  • cclaras
    MissMf skrev 2017-01-04 11:36:33 följande:

Vad tror ni om mitt? Äl+10. Hade likadan symptom som med dom andra två barnen, hugg och molvärk efter äl men den avtog igår :/

Jag tycker mig kunna skymta någonting men svårt att säga. Testa igenom om ett par dagar! :)
  • MissMf
    cclaras skrev 2017-01-04 11:51:44 följande:

Jag tycker mig kunna skymta någonting men svårt att säga. Testa igenom om ett par dagar! :)

Grejen är att man har skymtar nått i 3 dagar nu :/ syntes nästan mest på EM i förrgår (märkt igår) och där det står idag är ju då igår ;p

• josssa

Och för mig tror jag mensen kom idag. Rosa flytningar som inte tycks ge med sig. Typiskt.

• Solan444
    MissMf skrev 2017-01-04 11:35:33 följande:

Det där är positivt!! Grattis! :)

Tror du? De e inga så kallade spökstreck då??? Får precis lite smått panik här, dels för att jag behöver sluta snusa och undrar om jag kommer klara detta med ett till barn (fyra då), utbildning 50% till juli, jobb 100%, relationen...känner igen symtomen iaf, panik i början o sen brukar de lätta efter ett tag. Jobbar dygn o har varit sååååå känslig o retligt hela tiden o nästan gråtfärdig imorse..... Sen åkte jag hem o gjorde två test....
  • FrökenE1985
    MissMf skrev 2017-01-04 11:57:29 följande:

Grejen är att man har skymtar nått i 3 dagar nu :/ syntes nästan mest på EM i förrgår (märkt igår) och där det står idag är ju då igår ;p

Jag tror tyvärr att det kan vara så att ägget försökt fästa men att det av någon anledning inte lyckats. Jag själv alltför bekant vid det också. Hoppas dock att jag har fel och håller tummarna att det lyckas fästa.
  • Solan444

Tog kort igen på båda testen, ser ju definitivt ut i vara positivt, fast svagt sålänge

• MissMf
    FrökenE1985 skrev 2017-01-04 12:10:58 följande:
    Jag tror tyvärr att det kan vara så att ägget försökt fästa men att det av någon anledning inte lyckats. Jag själv alltför bekant vid det också. Hoppas dock att jag har fel och håller tummarna att det lyckas fästa.
    Misstänker oxå det faktiskt.. :( hade samma stickningar hugg och molvärk som med dom andra två men det har avtagit helt nästan :( vad besviken man blir ändå.
  • MissMf
    Solan444 skrev 2017-01-04 12:17:04 följande:

Tog kort igen på båda testen, ser ju definitivt ut i vara positivt, fast svagt sålänge

Ser helt klart pos ut :) testa med cb plus eller digital i morgon så har du ett garanterat svar :)
  • FrökenE1985
    MissMf skrev 2017-01-04 12:21:35 följande:

Misstänker oxå det faktiskt.. :( hade samma stickningar hugg och molvärk som med dom andra två men det har avtagit helt nästan :( vad besviken man blir ändå.

Hoppas på att hormonerna bara är lite ojämna i urinen för dig än så länge!

Själv har jag haft så 4 cykler av 7... 2 av dom klart positiva test. I somras fick jag klart positivt på billiga-testers och senaste cykeln på Lloyd's. Lloyd's tester mäter från 10ml/u så har beslutat att bojkotta tester som mäter så pass lite hormon.

Denna cykel har jag samma symtom. Fast kraftigare. Hoppas att det vill stanna så jag får ett rungande plus snart. Och självklar att jag får gå en hel graviditet. Är bara på äl+7/bim-7 nu.
Svar på tråden BIM 1-15 januari