BIM 1-15 januari
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Jag startar upp en tråd för oss som har BIM i början av året. Själv har jag BIM kring 4 januari.
Vi kan väl följas åt och fundera tillsammans på äl, bim och mycket mer :)
Kunde hålla mig ett helt dygn innan jag testade med det digitala. Behövde veta inför nyårsfesten vi hade här hemma. Det visade sig att det är något som växer där inne :)
Då kom nästa bekymmer, jag är inte heller någon som spottar i glaset... Kan inte heller ljuga utan att bli avslöjad. Jag låtsades dricka under kvällen, tog med glaset ut i köket och hällde ur. Skumpan vid tolvslaget hamnade på gräsmattan när alla andra var upptagna av fyrverkerier ;)
Håller tummarna för fler plus här i tråden!!
Stort grattis!!! Själv visade mitt test idag negativt. Är på BIM -3
Skönt att andra i grupperna kommer med bra nyheter ! =)
Hej alla! Bim 10/1 här! Noll disciplin med testning:/ positivt äl test den 27/12, myst så mycket vi bara kunnat och hunnit!
Och stort grattis till alla fina plus!!!
Har en fundering, idag kom mina första mens känningar som ett brev på posten.. dock tre dagar för tidigt, samlar på mig vatten och ömma bröst.. ingen chans att det tagit den här månaden då va? Om jag har samma känningar som jag alltid har inför mens:( eller kan man ha mens symptom fast den uteblir och ägget blivit befruktat?
Hoppas att du får positivt när det närmar sig! Vilket test använde du?
Hej alla! Bim 10/1 här! Noll disciplin med testning:/ positivt äl test den 27/12, myst så mycket vi bara kunnat och hunnit!
Och stort grattis till alla fina plus!!!
Har en fundering, idag kom mina första mens känningar som ett brev på posten.. dock tre dagar för tidigt, samlar på mig vatten och ömma bröst.. ingen chans att det tagit den här månaden då va? Om jag har samma känningar som jag alltid har inför mens:( eller kan man ha mens symptom fast den uteblir och ägget blivit befruktat?
Håller tummarna för dig! Bättre att lita på kroppen, helt klart.
Det hoppas jag med. Har tyvärr inga känningar alls så min magkänsla är att vi får gå på försök nr 5. Hur länge försökte ni ? =)
Jag använder mig av graviditetskollens tester ( dem gröna stickorna)
Hoppas din magkänsla är fel, annars är det bara att försöka igen hur tråkigt det än är om det inte tog sig. Detta var vårt andra försök. Men jag tror vi missade äl förra månaden då min man fick en tuff virusinfektion precis vid äl.
Kollar du äl med stickor eller app? Eller går ni på känsla?
Idag har mitt humör och mina känslor varit helt upp och ner. allt från nästan deprimerad och arg till gråtmild och kär. Känner mig väldigt annorlunda. Hjärtklappning, och snurrig. Lite lätt ömma bröst. BIM 4/1. Återstår att se.