Inlägg från: Nyponros399 |Visa alla inlägg
  • Nyponros399

BIM 1-15 januari

Hej alla! Bim 10/1 här! Noll disciplin med testning:/ positivt äl test den 27/12, myst så mycket vi bara kunnat och hunnit!

Och stort grattis till alla fina plus!!!

Har en fundering, idag kom mina första mens känningar som ett brev på posten.. dock tre dagar för tidigt, samlar på mig vatten och ömma bröst.. ingen chans att det tagit den här månaden då va? Om jag har samma känningar som jag alltid har inför mens:( eller kan man ha mens symptom fast den uteblir och ägget blivit befruktat?

• Nyponros399

Som den otroligt otåliga person jag är så har jag ni kissat på tre äl stickor, en igår förmiddag en igår kväll och en för ca en timme sen... varför visar det streck och stegring? Hade jag inte äl den 27/12 då, när det digitala visade glad gubbe? Är äl påväg att komma nu? Bim 10/1 egentligen efter min vanliga cykel. Vill inte missa äl om den luras :)
  • Nyponros399
    MissMf skrev 2017-01-02 16:17:20 följande:

Tog ett nytt vid lunch redan. :p blir ett i morgon bitti oxå. Detta är extremt oplanerat!

Jag ser ett plus!!!!!!

När hade du bim? :)
  • Nyponros399

Skapat en grupp på Fb som heter testtokiga! Tycker Fl kan vara lite knepigt! Lättare med kommentarer och lika made på Facebook! Gå gärna med:)

Svar på tråden BIM 1-15 januari