• Novanex

BIM 1-15 januari

Hejsan. 34år o på första försöket med ett 3e barnet ( en sladda, mina är snart 18 o en på 15 och sambon har inga).. Äl +7 BIM den 12e. Sedan i lördags har jag börjat få mer och mer ont i brösten (irriterande ömma) så får se om de är något + framöver el om kroppen lures med en ????... Grattis till alla plus o lycka till för alla andra. I morgon kommer troligen mina test hem så blir nog en testoman jag med ????

• Novanex

Tycker mig se streck ock spökstreck på de flesta så vi håller tummarna att de ska va starka streck snart! Stort grattis till er med plus på morgonen!

Haha jo nog går tiden sakta.. BIM - 7 brösten fortsätter att värka enormt men man vågar inte hoppas. Nu får mina test komma annars blir de apoteket ikväll ;p

• Novanex

Grattis till +!! ... Tråkigt MissMf! Hoppas det går bättre nästa gång!

Här är det BIM - 6 och inget +än.. Tvungen att testa när testen ändå kom igår *skrattar*.. Känner mig bara hängig o trött.. Kanske håller på att bli sjuk o därför Man är slö och lite öm överallt *suck*.. Bara vänta å se (denna duma väntan ;p)

• Novanex

Finner ej testtokiga på Fb...

-5 BIM... Molande "mensvärk" i 6 dagar och även huvudvärk, brösten fortsätter ömma o galet ont gör dom ute i kylan... Test visar neg än så länge så vågar ej hoppas på mer än att man e skengravid el ska bli dyngsjuk :p

Hoppas någon av er plussar idag! :)

• Novanex
    Silfra skrev 2017-01-07 14:32:41 följande:

Den som väntar på någonting gott! ?

Stort grattiiiiiis :)
  • Novanex

Idag stack det till i livmodern 3-4ggr, rakt så de blev ett par aj och ihopvikt format av mig.. Sedan nån tim efter kom en liten ljus blodfläck på pappret. Vågar man hoppas på att det är nidblödning... Håller andan och fortsätter väntar..

• Novanex

Haha, ja Livsfarligt att ha testen hemma.. Varje morgon ja vakna om de så är kl tre el senare så följer ett test med in fast ja vet att de borde va för tidigt :/

• Novanex
    BaraStina skrev 2017-01-08 22:55:33 följande:

Alltså.. Nu tror jag at jag håller på att bli tokig. Bim - 2 idag. Illamående så fort jag inte äter med jämna mellanrum och så en till rosa flytning på papperet nu ikväll (iof efter lite "mys" men iaf). Två rosa små flytningar inom två dagar som jag aldrig tidigare haft!

Tror jag får ta en "testa tidigt" imorgon bitti för detta känns ju superskumt :O

Fler som har detta??

Likadant här BIM - 4 två dagar med lite lite blod på papper en gång om dagen, även ömma bröst, illamående o huvudvärk... Negativt på test idag.. Hatar väntan att se hur de ligger till :p
  • Novanex

Små blödningar i 5 dagar (aldrig hänt) o i natt o idag den värsta mensvärken i typ hela mitt liv o idag mens.fortsätter försöka inför februari :)

Svar på tråden BIM 1-15 januari