Fler som ska göra FET i December 2016?
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Hej allihop!
Jag försvann härifrån ett tag när jag fick negativt test på RD6, jag har sedan dess lyckats hålla mig ifrån att testa faktiskt! Idag har jag testdag och utan symtom eller tro på att jag var gravid så plussade jag!!! Helt fantastiskt!
Jag skriver från mobilen så jag kan inte citera er konstigt nog..
Cammsan är så ledsen för er skull <3
NovaRobin ge inte upp ännu!
Fick alltså neg 6 dagar innan testdag! Så det kan vara er tur också!
Grattis matelan! Vad roligt!
Själv är jag på ruvardag 4 med en femdagars eskimå. Har haft en god känsla för den här omgången men börjar tvivla... mensvärk igår, inga symptom alls idag... uuuäääääh.. känns så jobbigt. Med tanke på min ålder är varje försök viktigt....
Gammelpysen
Tack! :D
Jag var helt säker när jag precis gjort insättningen att det skulle gå denna gången, kände "pirr" i tjejmagen tidigt. På RD 5 tappade jag alla känningar, så testade på RD 6 och fick neg.
Hur gammal är du?
Hej allihop!
Jag försvann härifrån ett tag när jag fick negativt test på RD6, jag har sedan dess lyckats hålla mig ifrån att testa faktiskt! Idag har jag testdag och utan symtom eller tro på att jag var gravid så plussade jag!!! Helt fantastiskt!
Matelan, jag är 35+. Träffade min man sent i livet, så vi hade knappast kunnat försöka tidigare heller. Allt har sett bra ut på undersökningarna så det här är sista anhalten..
Har fått tillbaka värk i nedre delen av magen. Antingen mensvärk eller så är det ett positivt tecken. Strålar nästan bak mot ryggen.
Hej allihop!
Jag håller verkligen med, sååå skumt med symptomen/avsaknad av symptom. Jag säger nog 1g/tim till min man nu på semestern att jag tror mensen kommer/missfall är på g. Sjukt nojig över allt nu. Haha
Håller verkligen tummarna för att plusset kommer för dig snart :)
BergOchDalbanan1985
Tack! Ja nu vill man, iaf jag, känna något och få mer "bekräftelse" :D
gammelpysen
Jag är själv mellan 30-35 och har också känt viss tidspress... det kommer <3
NovaRobin
Tack! Testa inte mer förrän på testdagen nu (om du kan hålla dig) jag började planera inför nästa insättning och vips så kom plusset..
Hej, hur går det för dig? :)
Vad skönt med en aktiv IVF-tråd :)
Precis genomgått vår tredje och sista IVF-behandling (ÄP 5/12 å insatt 7/12). Ska egentligen inte testa försen 22/12, men efter att det där välbekanta molande började, kunde jag inte låta bli att testa idag..
Vad gör man när tredje gången inte går vägen?? Det känns om det smärtar mig mer än maken (å det känns som han inte helt förstår känslan?). Vi lyckades faktiskt få 2 befruktade ägg till frysen denna gången, men det känns tveksamt sätta hoppet till dessa?
Btw, vad betyder FET?