• NovaRobin

Fler som ska göra FET i December 2016?

Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)

Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!

• Svar på tråden Fler som ska göra FET i December 2016?
  • snorklan
    SportySpice skrev 2016-12-06 11:15:19 följande:

Crinonen behöver man bara ta en gång per dag på morgonen. 
    Jag tyckte Lutinusen "rann ut" väldigt mycket, vilket Crinonen inte gör på samma sätt

Ja lutonus rinnner verkligen, får ibland lätt panik när man känner att det rinner, rädd att det ska vara blod...
  • BergOchDalbanan1985
    snorklan skrev 2016-12-06 19:16:40 följande:
    Ja lutonus rinnner verkligen, får ibland lätt panik när man känner att det rinner, rädd att det ska vara blod...
    Vågade du testa idag igen? :) Håller tummarna!
  • SportySpice
    BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-06 20:18:32 följande:

Vågade du testa idag igen? :) Håller tummarna!

Ja, jag vågade. Testade ett negativt ruvardag 3 (för att se att ovitrellen var borta.

Svagt clearblue igår, ruvardag 4, som såg ut så här:

Testade ett imorse som såg likadant ut och nu ikväll, ruvardag 5 tog jag ett Clearblue digital som såg ut så här:

Vågar man hoppas? Det är ju fortfarande tidigt.
  • BergOchDalbanan1985
    SportySpice skrev 2016-12-06 20:57:15 följande:

Ja, jag vågade. Testade ett negativt ruvardag 3 (för att se att ovitrellen var borta.

Svagt clearblue igår, ruvardag 4, som såg ut så här:

Testade ett imorse som såg likadant ut och nu ikväll, ruvardag 5 tog jag ett Clearblue digital som såg ut så här:

Vågar man hoppas? Det är ju fortfarande tidigt.

Jaa såklart du vågar hoppas!! :) vad kul!!

Blev så inspirerad nu så var också tvungen att testa (fick köra övertalningskampanj här hemma :) ) Hade dock bara såna små remsor hemma så inget 'bra' graviditetstest. Får köpa imorgon. Dock tycker jag mig se ett svagt svagt streck ? Jämför med ett oanvänt test för att se skillnaden. Vad tror ni?

• SportySpice
    BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-06 21:34:57 följande:

Jaa såklart du vågar hoppas!! :) vad kul!!

Blev så inspirerad nu så var också tvungen att testa (fick köra övertalningskampanj här hemma :) ) Hade dock bara såna små remsor hemma så inget 'bra' graviditetstest. Får köpa imorgon. Dock tycker jag mig se ett svagt svagt streck ? Jämför med ett oanvänt test för att se skillnaden. Vad tror ni?

De testen brukar visa tidigt och vara bra Jag ser också ditt streck!
  • BergOchDalbanan1985
    SportySpice skrev 2016-12-06 21:57:08 följande:
    De testen brukar visa tidigt och vara bra Jag ser också ditt streck!
    Får testa senare i veckan igen :)
    Har du fått några symtom än?
  • matelan

Åh vad roligt med positiva test i tråden! :D Igår var vi och gjorde insättning, nu börjar den långa väntan. Men eftersom ni testar plus på ruvardag 4 så blir man lite spänd på att testa snart. Hur räknar ni vilken ruvardag ni är på? Ska jag räkna idag som ruvardag 1 eller igår?

• NovaRobin

Grattis till er som plussat :) härliga nyheter.

Nu ruvar även jag sedan igår så jag har lång tid kvar. Test dag den 22/12 men kommer nog tjuvtestade 10 dagar efter sista ovitrellen. Sist plussade jag på dag 10 tror jag.

Håller tummarna för er andra ruvare oxå :)

• matelan
    NovaRobin skrev 2016-12-07 14:00:51 följande:

Grattis till er som plussat :) härliga nyheter.

Nu ruvar även jag sedan igår så jag har lång tid kvar. Test dag den 22/12 men kommer nog tjuvtestade 10 dagar efter sista ovitrellen. Sist plussade jag på dag 10 tror jag.

Håller tummarna för er andra ruvare oxå :)

Jag ruvar också sedan igår, men har testdag den 18/12. Är det beroende på hur länge äggen har odlats innan nedfrysning?
  • BergOchDalbanan1985
    matelan skrev 2016-12-07 10:58:58 följande:

Åh vad roligt med positiva test i tråden! :D Igår var vi och gjorde insättning, nu börjar den långa väntan. Men eftersom ni testar plus på ruvardag 4 så blir man lite spänd på att testa snart. Hur räknar ni vilken ruvardag ni är på? Ska jag räkna idag som ruvardag 1 eller igår?

Om du gjorde insättning igår så är ruvardag 1 idag :)

Dock tar jag mitt positiva med en nypa salt, finns ju risk för att det försvinner :/ tar inte ut något i förskott förrän den officiella testdagen :)

Vilken testdag har du fått?
Svar på tråden Fler som ska göra FET i December 2016?