Fler som ska göra FET i December 2016?
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
[quote=77197869][quote-nick]matelan skrev 2016-12-07 16:11:42 följande:[/quote-nick]
Så räknar jag också, men i en annan tråd var det en som påstod att ruvardag 1 var insättningsdagen. Så ville bara dubbelkolla med er :P
Men att få positivt test nu gör att du håller dig positiv och kanske lite lugnare :)
Jag har testdag den 18/12 :D
[/
Vad spännande :) hur känns det nu?
Jag har 16/12 som officiell dag. Verkar som att alla kliniker kör olika antal dagar efter insättning. Gjorde insättning den 1/12.
Jag ruvar också sedan igår, men har testdag den 18/12. Är det beroende på hur länge äggen har odlats innan nedfrysning?
[quote=77197869][quote-nick]matelan skrev 2016-12-07 16:11:42 följande:[/quote-nick]
Så räknar jag också, men i en annan tråd var det en som påstod att ruvardag 1 var insättningsdagen. Så ville bara dubbelkolla med er :P
Men att få positivt test nu gör att du håller dig positiv och kanske lite lugnare :)
Jag har testdag den 18/12 :D
[/
Vad spännande :) hur känns det nu?
Jag har 16/12 som officiell dag. Verkar som att alla kliniker kör olika antal dagar efter insättning. Gjorde insättning den 1/12.
Det känns positivt och bra! Jag hoppas dagarna kan gå snabbt nu bara :) Har du några symptom?Ja det var ett 5 dagars (blastocyst), ja nu är det vår tur! :)
Nej det är inte mens på gång, det bestämmer vi nu! :)
Njae jag vet inte, är det inte väldigt tidigt att få symptom på ruvardag 2? Visserligen sitter jag på jobbet och gäspar väldigt mycket är det ett symptom? Haha är onekligen trött idag, chefen frågade om jag inte fått sova :D
Haha, känner igen tröttheten. Du tar inget progestron va? Vet faktiskt inte om det kan ses som symptom såhär tidigt? Om embryot redan har implanterat så kanske?
Denna evig väntan och oro :)
Jag ska nog köpa ett digitalt graviditetstest idag och kolla vad det visar.