Fler som ska göra FET i December 2016?
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Vad skönt med en aktiv IVF-tråd :)
Precis genomgått vår tredje och sista IVF-behandling (ÄP 5/12 å insatt 7/12). Ska egentligen inte testa försen 22/12, men efter att det där välbekanta molande började, kunde jag inte låta bli att testa idag..
Vad gör man när tredje gången inte går vägen?? Det känns om det smärtar mig mer än maken (å det känns som han inte helt förstår känslan?). Vi lyckades faktiskt få 2 befruktade ägg till frysen denna gången, men det känns tveksamt sätta hoppet till dessa?
Btw, vad betyder FET?
Testdag idag, fortfarande positivt. Ringer kliniken imorgon och hoppas på snart VUL!
Testdag idag, fortfarande positivt. Ringer kliniken imorgon och hoppas på snart VUL!
Tolkar jag dig rätt om du menar att folk först kan testa negativt men på TD eller ännu senare plussa?
Dag 12 och negativt även imorse :( börjar kännas hopplöst. Hur mår du?
Hej tjejer! Grattis till alla er med plus!!!!
Har en frågan hur länge dröjer det efter man slutat med lutinus till mensen startar??? Har en skum/konstig känsla i magen att nåt e galet.. har inte tagit lutinus sen fredag kväll o ingen mens i sikte......
Nä tjejer det gick inte alls vägen denna gången heller. Fick min mens idag :( kände ju på mig att jag inte var gravid då jag brukar få symtom innan Bim men denna gången har jag inte känt nåt alls sen ovitrellen gick ur kroppen.
vi hade bestämt att detta var vårt sista försök men jag vet inte om jag är villig att kassera vårt embryo som finns kvar i frysen så ev gör vi ett nytt försök efter sommaren. Nu vill jag fokusera och glädjas åt barnen vi har och bara vila från allt vad har med ivf/FET och göra. Känner mig deppig och tom just nu och undrar såklart varför inte embryot fäste? Faktiskt första gången som det inte ens ville fästa..
Det var väl inte meningen helt enkelt.
Önskar er alla stort lycka till med allt och kommer säkert kika in någongång i framtiden för att se hur det går för er.
massor med kramar till er alla <3
Nä tjejer det gick inte alls vägen denna gången heller. Fick min mens idag :( kände ju på mig att jag inte var gravid då jag brukar få symtom innan Bim men denna gången har jag inte känt nåt alls sen ovitrellen gick ur kroppen.
vi hade bestämt att detta var vårt sista försök men jag vet inte om jag är villig att kassera vårt embryo som finns kvar i frysen så ev gör vi ett nytt försök efter sommaren. Nu vill jag fokusera och glädjas åt barnen vi har och bara vila från allt vad har med ivf/FET och göra. Känner mig deppig och tom just nu och undrar såklart varför inte embryot fäste? Faktiskt första gången som det inte ens ville fästa..
Önskar er alla stort lycka till med allt och kommer säkert kika in någongång i framtiden för att se hur det går för er.
Hur går det för alla i den här tråden?
Hur går det för alla i den här tråden?
Gjorde ett privat VUL när jag var i 6+2, såg ett pickande hjärta Klarade inte att vänta tills tiden på IVF kliniken som är först 10/1. Hade ett jobbigt missfall/MA förra graviditeten så väntan är svår. Känner mig lite lugnare nu men kan inte riktigt slappna av. Mår illa från och till och har ungefär varannan dag molvärk. Nån annan som är dålig i magen?? Vet inte om jag mår illa pga det eller om jag är dålig i magen pga graviditeten??
Hej, hur går det för er tjejer?
Jag var på vul i onsdags och fick se den 12mm lilla bönans hjärta ticka :) fortf orolig för missfall dock. Är nu i v 9 (8+1) och mår illa mest hela dagarna och såååå trött.