Fler som ska göra FET i December 2016?
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Japp. Det blir mycket julmat, ska göra mig FET i december.
Jag har officiell testdag på söndag, så jag tänkte ta ett test då me och ringa kliniken på måndag. Hur länge ska ni fortsätta med Lutinus (om ni tar det?)
Hej alla,
Hoppar in här. Fick tillbaka en liten eskimå på 5 dagar idag.
Ni som testat positivt, när började ni få symtom..?
Önskar alla lycka till!!
Lutinus är progesteron som man tar vaginalt, tabletter som man för upp. Har tagit dem vid samtliga IVF försök, på min första IVF tog man dem 3 ggr/dag, på min första FET detsamma (då i kombination med femanest=östrogentabletter) På denna FET tar jag det x2/dag, då har jag innan dess hormonstimulerat med sprutor, Menopur, samma som jag använde då jag gjorde min färska IVF.
Varför ovitrelle 3 ggr?
Hej alla,
Hoppar in här. Fick tillbaka en liten eskimå på 5 dagar idag.
Ni som testat positivt, när började ni få symtom..?
Önskar alla lycka till!!
Bim va igår.. på morgonen idag hade jag putte lite rosa på lutinus pinnen... har säkert sprungit på toaletten 10 går idag o kollat har fortsatt haft lite rosa när jag torkat mig under tiden jag jobbade inget alls sen jag kom hem... mitt psyke håller nog inte denna gång!! Haha... molvärk/mensvärk hela tiden svullen och vart lätt illamående när jag åt! TD på lördag.. kommer bryta ihop innan.. om det nu är mensen som kommer verkar den ganska lustig....får väl se ikväll när jag ska ta lutinus igen....
Bim va igår.. på morgonen idag hade jag putte lite rosa på lutinus pinnen... har säkert sprungit på toaletten 10 går idag o kollat har fortsatt haft lite rosa när jag torkat mig under tiden jag jobbade inget alls sen jag kom hem... mitt psyke håller nog inte denna gång!! Haha... molvärk/mensvärk hela tiden svullen och vart lätt illamående när jag åt! TD på lördag.. kommer bryta ihop innan.. om det nu är mensen som kommer verkar den ganska lustig....får väl se ikväll när jag ska ta lutinus igen....
Ja jag hoppas det. Man vill ju bara få bekräftat att det är nåt där inne :) testar du fortfarande varje dag? :)