Fler som ska göra FET i December 2016?
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Efter ett FET i september som resulterade i MF i v6 ska vi nu försöka oss på ett nytt försök :)
Finns det fler i samma situation som vill följas åt? Även andra är självklart också välkomna!
Hej! Jag gjorde FET i torsdags (blastocyst). Det är min första insättning då jag var på gränsen till överstimulering när äggplocket gjordes i september och det blev en totalfrys.
När har du FET? Stimulerad eller ostimulerad?
Hej
Jag gjorde vårt första FET med en blastocyst i torsdags.
Gjorde vårt första IVF med en 2 dagars i förra cykeln som tyvärr misslyckades.
Vi fick endast en till frysen och det är den jag ruvar på nu så jag hoppas verkligen det tar sig ??
Exakt samma situation här TS, vi gjorde FET i sept och fick MF, nu gör vi nytt försök med insättning imorgon.
Vad har ni för medicinering inför/efter FET?
Grattis till er som plussat :) härliga nyheter.
Nu ruvar även jag sedan igår så jag har lång tid kvar. Test dag den 22/12 men kommer nog tjuvtestade 10 dagar efter sista ovitrellen. Sist plussade jag på dag 10 tror jag.
Håller tummarna för er andra ruvare oxå :)
Jag ruvar också sedan igår, men har testdag den 18/12. Är det beroende på hur länge äggen har odlats innan nedfrysning?
Hej, hur går det för er alla? KRAM
Bra taktik att hålla sig sysselsatt :) ska du vänta att testa till testdagen eller kommer du prova innan?
Tack för grattis :) jag testade redan rd 5, fick ett svagt svagt streck som nu blivit starkare. Hade också molvärk samt ömma bröst. Har fortf samma symptom samt att jag känner mig lite disträ och trött. Trodde att jag skulle bli jätteglad och lugn av plusset, men nu är jag mest orolig för missfall istället och vågar inte riktigt ta in plusset. Får jag fråga hur ditt missfall från förra försöket visade sig? Började du blöda?
Tack för att du delade med dig :)
Hoppas att ingen av oss behöver gå igenom det (igen).
Känner konstiga stickningar i livmodern idag, typ 1sekund sen är de borta. Vad kan det vara tro?
Det låter ju som att du kan vara gravid? :) vad spännande! När ska du testa?
Jag mådde nog helt ok men trött och seg. Tycker nog att de konstiga symptomen kommit sista dagarna nu. Ingen aning om hur man ska känna som gravid? Aldrig varit det förut så försöker googla på symptom nu ;)