• gammelpysen

Fler som ska göra FET i December 2016?

Hej alla,

Hoppar in här. Fick tillbaka en liten eskimå på 5 dagar idag.

Ni som testat positivt, när började ni få symtom..?

Önskar alla lycka till!!

• gammelpysen
    BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-15 16:30:08 följande:

Hej och välkommen :)

Inga symptom direkt för mig än. Haft lite ömma bröst och molvärk, men kan ju bero på Lutinusen som jag tar. Har dock ont i ljumskar/benböj. Känns ungefär som att jag åkt längdskidor för första gången på länge, så typ som träningsvärk. Väldigt konstigt.

Vilken testdag har du fått? Är det din första FET?

Ja, det är mitt första FET. Misslyckad IVF i oktober och två eskimåer till frysen. Kände att jag vill köra på eftersom jag är 35+ och tiden börjar rinna iväg...
  • gammelpysen
    BergOchDalbanan1985 skrev 2016-12-15 16:30:08 följande:

Hej och välkommen :)

Inga symptom direkt för mig än. Haft lite ömma bröst och molvärk, men kan ju bero på Lutinusen som jag tar. Har dock ont i ljumskar/benböj. Känns ungefär som att jag åkt längdskidor för första gången på länge, så typ som träningsvärk. Väldigt konstigt.

Vilken testdag har du fått? Är det din första FET?

Vi har fått td 28/12, så vi lär ju helt klart testa innan. Har rätt så regelbunden mens så lär ju kunna ana om vi lyckats eller ej innan jul. Trött som ett as idag, men endast ruvardag 2, kan knappast påverka. Däremot lär ju en ev implantation vara klar nu.

När har du td?
  • gammelpysen
    cammsan skrev 2016-12-17 09:29:28 följande:

Morron alla!

TD idag och som jag redan förstod va det negativt... mallar kliniken svaret o frågade dem om det är ok att bara sluta med lutinus nu... är väl den som stoppar mensen gissar jag på... nån av er som vet om det är ok? Vill bara få min blödning nu och gå vidare...

Vi har gråtit och kramats och kommit fram till att vi ska göra ett försök till med eskimå i frysen.. men kommer få betala troligtvis... usch va jobbigt detta e...

Vad tråkigt!!! Beklagar verkligen!!!

Men ge inte upp hoppet än. Jag fick mens trots lutinus, däremot kom bästa mens fyra veckor efter att jag slutat med lutinus, inte efter blödningen.
  • gammelpysen

Grattis matelan! Vad roligt!

Själv är jag på ruvardag 4 med en femdagars eskimå. Har haft en god känsla för den här omgången men börjar tvivla... mensvärk igår, inga symptom alls idag... uuuäääääh.. känns så jobbigt. Med tanke på min ålder är varje försök viktigt....

• gammelpysen

Matelan, jag är 35+. Träffade min man sent i livet, så vi hade knappast kunnat försöka tidigare heller. Allt har sett bra ut på undersökningarna så det här är sista anhalten..

Har fått tillbaka värk i nedre delen av magen. Antingen mensvärk eller så är det ett positivt tecken. Strålar nästan bak mot ryggen.

Svar på tråden Fler som ska göra FET i December 2016?