A S E skrev 2016-11-08 20:53:58 följande:
Där jag går så görs inga insättningar på helger, så jag är oxå livrädd att jag ska få utslag en måndag eller tisdag!
Mitt embryo frystes ner på dag 6 så jag vet inte om det är dag 6 dom sätter tillbaka då?
Förra FET gjordes på dag sju, där första dagen var den stickorna slog om, på mig. Antar att mina frystes på dag 6! Så märkligt att ingen sagt något om öppettider till mig, den infon borde man ju få när dom säger ok till att starta.
gammelpysen skrev 2016-11-08 21:07:42 följande:
Jag dricker två till tre koppar om dagen. Tänkte väl dra ner när det är dags för FET. Har som sagt anpassat kroppen i två år till en eventuell graviditet, utan framgång. Det är ju heller inte kaffet som innebär att vi inte kan få barn... till sist märker man att livet går förbi utan att man hinner njuta av det. En kopp kaffe hit och dit känns som en droppe i havet i sammanhanget...
Håller helt med! Levde superstrikt när vi började försöka, men nu har det gått 2,5 år.. inte värt att släppa allt man tycker om när det ändå verkar vara slumpen som säger när man blir gravid.