38+ och försöker bli gravid.
Hej, fattar att detta kommer låta helskumt, men jag brukar läsa denna tråd ibland. Kämpade i över ett år för att bli gravid och var precis som Milou inne på immunspåret, följde också Athentråden. I somras köpte jag därför två förpackningar prednisolon när jag var i Grekland på semester, men ville inte använda dem förrän vår fertilitetsutredning var klar. Nu blev jag gravid istället, och har därmed kvar förpackningarna (räcker till typ en cykel). Fattar om detta låter jättekonstigt, men du kan få dem Milou. Känner verkligen igen mig i dina tankar just nu och vill gärna hjälpa till. De heter alltså Prezolone och är av samma sort som de som tjejerna i Athentråden köper när de är nere i Grekland. Tror tom att jag har apotekskvittona kvar. Förstår om du inte vill ha nåt från en främmande människa, men om du vill så öppna upp din profil en stund så att jag kan skicka PM. Just nu är den privat, så jag kan inte skriva till dig.
Som sagt, helt ok om du tycker detta låter alldeles för konstigt och inte vill ha dem. :)