smurfen 11 skrev 2017-10-31 13:25:31 följande:
Men du verkar ju kunna bli gravid, så är det egentligen fiskarna som är problemet?
Har du testat att ta Trombyl eller Albyl Minor när du fått plus? Kanske proppar som bildas?
Du bor väl i Stockholm, jag hade nog knallat iväg till Marie på Fertilitetplus och tagit deras tester. Tror inte hon kollar hela registret med immunprover, men kanske det närmsta man kan komma här i Sverige.
Eller Hemflyttads förslag, med stimulerade cykler.Tråkigt med negativt:( Testa annars Prednisolon som du sa inför nästa cykel.
Nä det är inte fiskarna som är problemet. Jag blir gravid men bara när jag redan har ett sänkt immunförsvar. Sen mf 3-4 dagar efter bim. Så 2 tidiga mf och 2 kemiska på 1 år.
Tror stenhårt på Prednisolon för min del. Gäller bara att få någon läkare att skriva ut det! Trombyl har jag aldrig testat men har det utskrivet så kommer testa direkt vid nästa plus.
Hon på fertilitetplus vill ha 4000:- för den kollen och just nu har jag inte råd. Jul och en resa till Marrakech står på tur. Men vägrar alla andra så måste jag försöka lösa den kostnaden.
Min vanliga husläkare ringer upp mig i morgon och då ska jag tjata och jag kommer även dubbelkolla med gyn och tjata på de annars. Borde ju kunna få testa en cykel iaf.