38+ och försöker bli gravid.
Åååh!!! Kanske kan man hoppas lite då iallafall! :)
Känner du av några symptom?
Åååh!!! Kanske kan man hoppas lite då iallafall! :)
Ser jättebra ut, starkt och fint för att vara så tidigt. Nu är det väl ändå er tur!
Första tabletten Prednisolon är svald. Hjälp! Avskyr egentligen all form av medicin och piller. Min GAD går bananas här : / måste sysselsätta mig varje sekund nu för att inte noja upp mig.
Hoppas du inte känner av några biverkningar. Jag kände inget förrän jag ökade till 20 mg, både 5 och 10 var ok. Vet inte hur jag ska göra nu om skiter sig, känner inte för att börja om med prednisolon bara några dagar efter mens om jag ska köra stimulerad cykel igen direkt. Får tänka på det sen, om det behövs...
Nej, jag kör mitt andra digitala imorgon. Visar det fortfarande 1-2 veckor dubbelkollar jag med testlagret och slutar med medicinerna om det är svagare.
Oj, så du känner redan av det. Hoppas det inte blir värre än så. Lycka till nu!!
CD13 på kvällen, drygt 40 timmar efter Äl-sprutan. Vilken dag blev det för dig och fick ni till det vid rätt tillfälle?
Nähäpp, det blir ingenting den här gången heller. Testade med testlagret och det är betydligt svagare än i onsdags. Inte förvånad men väldigt besviken. Tre missfall på tre månader. Vet inte hur jag ska gå vidare nu.
Såg du börjat med kortison, hur känns det? Bra att ni fick till det innan äl.
Med facit i hand skulle jag väl börjat knapra...för har apömma bröst så vet jag haft äl.
Jag brukar känna av äl väldigt kraftigt. Brukar vara så att jag inte ens kan sitta! Men den här gången kändes det inte alls lika mycket och jag är ju, som det verkar, gravid :)
Plussade i fredags. Har bim imorn