38+ och försöker bli gravid.
Har du testat dig innan igår? Iom att din temp var så låg när du frågade ang. tempning tror jag inte ÄL hade varit då men möjligen nu och det borde du se även om du inte tempade i förrgår.
För en del går tempen upp väldigt långsamt, men min temp skjuter i höjden direkt när ÄL varit. Vet inte om du fyller i din temp på fertilityfriend eller någon annan app. Men gör du det, då sätter inte appen ut att du haft ÄL även om tempen går upp nu iom att den jämför med tempen dagarna före ÄL (minns inte hur många dgr den behöver nu). Men för att ändå få lite koll kan du skriva in tex. 36,44 ett par dgr före din första riktiga tempdag för att se om appen sätter ut att ÄL varit. Blev rörigt detta men jag hoppas du förstår hur jag menar :)Då sätter jag igång med prednisolon nu :) Ska man ta det hela tiden sen, el. bara efter ÄL har varit?
Vad hade du för temp idag? Börjar med prednisolon idag och hoppas också jag slipper biverkningar :) Hur mkt tar du per dag? Nä, man vet ju inte hur länge simmarna är vid liv när mannen är äldre så framöver kommer jag/vi ändra rutin och se om det kan göra ngn nytta.
Detta pga att ens eget kortisol kan bli rubbat av kortisonet. Du bör ta prednisolonet på morgonen också.