Nykär15 skrev 2018-01-12 12:24:51 följande:
Inne och läser och följer er <3 hoppas det går bra för er som är gravida och att ni andra snart lyckas!
Är helt kär i min bebis och önskar ibland att jag var yngre så vi kunde försöka på en till om 2-3 år...fyller ju 41 nu i mars och får nog inse att Milo blir min sista bebis, vilket är helt ok, han är verkligen en extra gåva i mitt liv som jag inte trodde jag skulle få under alla mörka månader. Men det var så sjukt häftigt att få föda ben igen, och det gick så fort och enkelt denna gången, även läkt mycket fortare och känner mig bättre i form än jag gjort efter någon av de tidigare.
Men vill verkligen inte ha barn tätt, vill njuta av min lilla juvel nu <3 så det blir en hormonspiral så snart jag får sätta in en.
Kram på er allihop <3
Tror inte ni fått se han, så här kommer en bild på nybadad kille. Han blev en månad igår!
Ser ingen bild men det kanske bara är jag som inte ser?
Får testa att kika på måndag när jag kommer hem till bättre wi-fi :)
Vad mysigt med Milo! Förstår att du njuter.
Jag själv går omkring och känner mig lite halvgravid. Gick in i vecka 11 i dag och börjar må lite bättre nu efter 4 veckors extremt illamående. Magen putar på kvällstid men brösten är en ständig reminder om graviditeten då de ömmar och är tunga! Om allt går som det ska med bebis så fyller jag 42 någon månad efter BF :)
Trodde jag inte när jag fick mitt första barn vid 29 år - att jag skulle bli mamma igen vid 41 :)
Är fortfarande tacksam för varje dag jag får vara gravid och hoppas på fler plus i tråden att följa.
Kram på er!